Netflix France вирішив у незвичайний спосіб прорекламувати свій новий мінісеріал «Гризельда» про колумбійську наркобаронесу Гризельду Бланко.
У FOOH-ролику брендована вантажівка ніби «нюхає» кокаїнові доріжки на вулицях Парижа за допомогою гігантської соломинки. Проте відео викликало негативну реакцію серед деяких користувачів, тому було видалено зі стрічки X, хоча воно продовжує демонструватись на інших каналах.
Для когось це «явно неправильно», а для багатьох інших — кумедно, що викликає дебати, дискусії та ажіотаж навколо розважальних серіалів.
Кілька років тому Netflix просував драму «Нарко», розміщуючи рекламу в туалетах клубів і барів, де відвідувачі могли б спробувати продукт, який розповсюджував колумбійський Картель Калі.