McDonald’s та агентство Leo Burnett UK запустили зовнішню рекламну кампанію, покликану створити ажіотаж навколо нової колаборації.
Мережа фаст фуду об’єднала зусилля з виробником соусів Frank’s RedHot, щоб створити ідеальний курячий бургер, і шанувальники отримують можливість першими скуштувати лімітовану серію завдяки ранньому доступу до дегустаційних коробок.
Все, що вам потрібно зробити, це відсканувати QR-код та отримати надсекретний код доступу до сайту.
McDonald’s та його агентство Leo Burnett UK запустили зовнішню рекламну кампанію, покликану створити ажіотаж навколо нової співпраці.
«McDonald’s та Frank’s RedHot — це два знакові бренди, які об’єдналися для створення захоплюючого соусу, міцно закріпивши нашу репутацію на ринку курятини, — говорить Бен Шерберн, керівник відділу маркетингу продуктів харчування та напоїв McDonald’s у Великій Британії та Ірландії. Наш підхід до цієї кампанії полягав у тому, щоб залучити шанувальників обох брендів, використовуючи відчуття культури крапель через веселу інтерактивну кампанію».
Тим, хто пропустить ексклюзивний дроп, не варто хвилюватися, адже бургер з’явиться в ресторанах 7 лютого.
Ендрю Лонг та Джеймс Міллерс, креативні партнери Leo Burnett UK, додали: «McSpicy та Frank’s RedHot є культовими продуктами, що мають сильну привабливість для покоління Z. Тож, щоб відзначити запуск цієї епічної колаборації, ми хотіли скористатися трендом, який сподобається шанувальникам обох брендів, і донести ексклюзивність дроп-культури до широких мас у спосіб, який буде близьким аудиторії, але при цьому безсоромно популістським».