Рушники з Музею Івана Гончара надихнули на колекцію одягу, присвячену коханню
01 Лют 2024, 14:38

Рушники з Музею Івана Гончара надихнули на колекцію одягу, присвячену коханню

GUNIA Project х ЦУМ Київ — колаборація до Дня святого Валентина, присвячена коханню. До колекції увійшли предмети одягу, аксесуари та об’єкти інтер’єру. Окрім характерних романтичних кольорів — червоного й рожевого, — у палітрі використовуються коричневий, молочний і чорний. Унісекс-дизайни не втратять актуальності й після лютневого свята.

Ключовими стали образи пташок, янголів, сердець і квітів. Принти та оздоблення натхнені наївними вишитими рушниками з колекції Музею Івана Гончара, зокрема екземплярами середини XX ст. з Черкаської та Полтавської областей.

У цій колекції GUNIA Project традиційно продовжує працювати з натуральними матеріалами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожна річ колекції — це спосіб зізнатися в почуттях близьким або самим собі, втілити любов у прояві уваги. Багата весільна обрядовість, розмаїття залицяльних звичаїв, вечорниці тощо свідчать про те, що традиційно кохання відігравало значущу роль в життях українців. Нехай так буде й сьогодні, й щодня, незалежно від приводів і календарних дат.

«Ексклюзивна колекція Gunia Project x ЦУМ Київ цього разу присвячена Дню святого Валентина. Унікальні речі у ніжних кольорах з принтами, натхненими українськими традиційними орнаментами, стануть чудовим подарунком близькій людині. Лімітована «капсула» представлена ексклюзивно в ЦУМі та на tsum.ua», — коментує Ольга Чайка, директорка департаменту закупівель і ритейлу ЦУМ Київ.

Розкажіть друзям про новину