Гігантська голограма Жизель Бюндхен з‘явилася біля Тауерського моста
01 Лют 2024, 11:53

Гігантська голограма Жизель Бюндхен з‘явилася біля Тауерського моста

Жителі Лондона та туристи, ймовірно, дуже здивувалися, оглядаючи визначні пам’ятки міста. Адже модний бренд BOSS транслював перед 130-річним Тауерським мостом 10-метрову голограму супермоделі Жизель Бюндхен та корейського актора Лі Мін Хо.

Зірки просувають кампанію BOSS весна/літо 2024 у першому у своєму роді проекті, який піднімає нещодавню прихильність моди до маркетингових видовищ на нові висоти.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений BOSS (@boss)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Голограма в Лондоні — це останній із серії яскравих моментів, покликаних сповістити про перезавантаження Boss, яке відбулося після приходу на посаду генерального директора Деніела Грідера та відокремлення Boss від Hugo у 2021 році.

«Кожного сезону ми хочемо зробити щось сміливе, вражаюче та проривне, — каже Надя Кокні, старший віце-президент з глобального маркетингу та бренд-комунікацій материнської компанії Hugo Boss. — Ми думали про те, що ми можемо зробити, щоб розірвати звичну схему і трохи змінити історію. Голограми змушують вас здивуватись; це звично, але трохи бентежить».

За словами Кокні, незважаючи на те, що технологія їх створення є складною, досвід є простим. «Коли ви можете запропонувати веселі, захоплюючі речі, використовуючи нові технології або інновації маленькими кроками в масштабі, щоб люди могли насолоджуватися або відкривати для себе щось нове, ось тут і починається найцікавіше».

Розкажіть друзям про новину