Онлайн-ритейлер Lyst опублікував щорічний рейтинг з модними підсумками четвертого кварталу минулого року. Відкрив список «найгарячіших брендів» Prada. Портал відзначив виставку Pradasphere в Шанхаї, співпрацю модного дому з Axiom space і рекламну кампанію з Маєю Гоук і Дамсоном Ідрісом. Цього року Miu Miu поступився лідерством і посів друге місце. Замикає трійку лідерів Loewe, який запам’ятався розробкою образу Rihanna на Суперкубок, рекламним кампейном з Меггі Сміт і заявою про підтримку Met Gala 2024.
Восьме місце посів Jacquemus, а закриває десятку лідерів Valentino. У категорії «проривів» серед брендів найвищі результати показують Victoria Beckham (завдяки футболці з написом «My dad had a Rolls-Royce»), On (запам’ятався кросівками Cloudventure у колаборації з Loewe) та Ralph Lauren — пошукові запити бренду зросли на 22% минулого року. До речі, The Row цього року дебютував у рейтингу «найгарячіших брендів», попит на нього зріс на 93%.
Найбажанішими товарами стали сумка Margaux від The Row, ремінь Victoria Beckham, гостроносі туфлі з ремінцями Miu Miu, кросівки adidas Country OG і лакові лофери Prada. А на десятому місці несподівано опинилися боксери Skims.
У найпопулярніших модних брендів та речей третього кварталу 2023 року найпопулярнішим брендом був Miu Miu, на другому місці — бренд Loewe, а Prada замикав трійку фаворитів.
Раніше онлайн-ритейлер опублікував також звіт «Year in Fashion», у якому було визначено найкращі бренди, тренди та продукти, які зайняли полиці магазинів у 2023 році.