Вражаючий звіт про сексизм у сучасному світі від Вищої ради Франції з питань рівності надихнув рекламне агентство BETC Paris на створення гострого фільму.
Останніми роками розгул сексизму в соціальних мережах стає дедалі поширенішим. Такі сайти, як YouTube і TikTok, є розсадником принизливого контенту щодо жінок, і там неважко натрапити на гіпермаскулінність і мізогіністичну риторику.
Агенція BETC Paris створила рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу зі зростанням сексистського контенту в інтернеті.
«Найгірше те, що замість того, щоб зменшуватися, кількість сексизму серед молоді зростає, і ми стаємо свідками насильства, яке раніше було небаченим у нашу епоху. Ми були шоковані звітом Вищої ради з питань рівності Франції. Я вважаю, що ми повинні бути радикальними і нічого не спускати з рук», — сказала Мерседес Ерра, засновниця BETC Paris.
Фільм протиставляє коментарі, зроблені в 1970-х роках, не менш шокуючим висловлюванням, які все ще можна знайти в інтернеті сьогодні.
«9 з 10 жінок кажуть, що стикалися з сексизмом. Це важлива проблема, яка потребує негайного вирішення, оскільки сексизм призводить до жахливого насильства. Ми сподіваємося, що ці шокуючі рядки та зображення допоможуть людям зрозуміти, що ми повинні діяти швидко», — додала Сільві П’єр-Броссолетт, президентка Французької вищої ради з питань рівності.