Креативна агенція Serviceplan Middle East та виробник автомобілів BMW Middle East представили нову кампанію «BMW iJack» у соціальних мережах та на YouTube.
Що стосується електромобілів в ОАЕ, дані показують, що громадські зарядні станції є основним джерелом зарядки, тому потенційні покупці в першу чергу шукають найближчі зарядні станції. Зйомки були насиченими, оскільки команда відвідала багато місць для зарядки електромобілів у Дубаї.
Google Maps відображають понад 300 станцій, розкиданих по всьому місту, разом з фотографіями, якими діляться відвідувачі. Це невикористана і недосліджена можливість, BMW взламала всі ці списки і перетворила Google Maps на віртуальний демонстраційний зал для своїх електромобілів. Тож тепер, коли хтось шукає найближчу зарядну станцію, він бачить BMW. Ця кампанія була заснована на розумній стратегії, а не на великих бюджетах, і вона дійсно демонструє, що інновації та креативність не обов’язково повинні бути дорогими.
Андре Куто, креативний директор Serviceplan Middle East, пояснив: «Коли ми запитали себе: «Що люди роблять, коли шукають електромобілі?», ми не лише знайшли своє розуміння, але й ідею, а також просту та ефективну реалізацію. Виклик полягав у тому, щоб реалізувати її протягом цілого року, щоб забезпечити покриття всіх зарядних станцій та координацію з дилерськими центрами для забезпечення доступності автомобілів, які часто використовувалися для тест-драйвів або заходів».
Карім Мруе, бізнес-директор групи BMW, Serviceplan Middle East, додав: «За допомогою iJack ми надали мініатюрам зображень на Google Maps інше призначення (вибачте, Google!), так само, як BMW зробила з двигунами. Хто сказав, що інновації та креативність потребують великого бюджету, все залежить від того, хто, як і де, а також від способу BMW: передовий, інноваційний та постійно помітний!»