Apple, WeChat та інші: Brand Finance назвав найцінніші та найсильніші бренди світу
26 Січ 2024, 14:15

Apple, WeChat та інші: Brand Finance назвав найцінніші та найсильніші бренди світу

Американські компанії домінують у щорічному рейтингу 500 найцінніших і найсильніших світових брендів.

Apple посіла перше місце у щорічному рейтингу Brand Finance Global 500 2024. У дослідженні зазначається, що компанія досягла «виняткового» зростання вартості бренду, збільшивши її на $219 млрд (74%) до $517 млрд. Слідом за Apple у рейтингу розташувалися Microsoft (вартість бренду — $340 млрд) та Google ($333 млрд). Замикають п’ятірку лідерів Amazon ($309 млрд) і Samsung ($99 млрд).

Хоча продажі iPhone в основному зупинилися, стратегія Apple, спрямована на пошук нових ринків, розширення екосистеми і заохочення оновлення до більш дорогих iPhone, виявилася дуже ефективною, відзначається в звіті. Apple зберегла свою позицію домінуючого гравця на ринку смартфонів преміум-класу з часткою 71%.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Згідно з нашим дослідженням, більше 50% респондентів визнали Apple дорогим, але вартим своєї ціни, що посилює здатність бренду вимагати цінової надбавки», — сказав Девід Хей, голова і генеральний директор Brand Finance.

Звіт визнав NVIDIA брендом, що найшвидше зростає у світі. Його вартість зросла на 163% до 44,5 мільярдів доларів. Ключовий постачальник чіпів у сфері штучного інтелекту, компанія сприймається як високоінноваційна, а рівні знайомства, уваги та рекомендацій зростають з року в рік, згідно з дослідженням Brand Finance. Microsoft, яка посіла друге місце, також продемонструвала вражаюче зростання вартості бренду — на 78%.

Під вартістю бренду Brand Finance розуміє чисту економічну вигоду, яку отримав би власник бренду, ліцензувавши його на відкритому ринку.

Компанія розраховує вартість бренду, використовуючи методологію «звільнення від роялті», яка визначає вартість, яку компанія була б готова заплатити за ліцензію на свій бренд, як якщо б вона не володіла ним. Цей підхід передбачає оцінку майбутніх доходів, пов’язаних з брендом, і розрахунок ставки роялті, яка б стягувалася за використання бренду.

25 найцінніших брендів за рейтингом Brand Finance Global 500 2024
  1. Apple
  2. Microsoft
  3. Google
  4. Amazon
  5. Samsung Group
  6. Walmart
  7. TikTok
  8. Facebook
  9. Deutsche Telekom
  10. ICBC
  11. Verizon
  12. StateGrid Corp. of China
  13. Instagram
  14. China Construction Bank
  15. Starbucks
  16. Agricultural Bank of China 
  17. Mercedes-Benz
  18. Tesla
  19. Oracle
  20. Home Depot
  21. Toyota
  22. Банк Китаю
  23. Shell
  24. Moutai
  25. AT&T
25 найсильніших брендів світу за рейтингом Brand Finance Global 500 2024
  1. WeChat
  2. YouTube
  3. Google
  4. Marina Bay Sands
  5. Wuliangye
  6. Deloitte
  7. Coca-Cola
  8. Netflix
  9. Rolex
  10. Ferrari
  11. Kweichow Moutai
  12. ICBC
  13. Etisalat
  14. Viettel
  15. Swisscom
  16. Toyota
  17. Jio
  18. Bank of China
  19. Chanel
  20. State Grid Corporation of China
  21. EY
  22. China Construction Bank
  23. Life Insurance Corporation
  24. State Bank of India
  25. Instagram

Розкажіть друзям про новину