Японська мережа книжкових магазинів Kinokuniya та креативна агенція Saatchi & Saatchi започаткували нову ініціативу, спрямовану на боротьбу з викидами вуглецю, що пов’язані з надмірним використанням соціальних мереж.
Нова ініціатива під назвою «Offset Boxset» має на меті заохочувати до читання, навчати та допомагати людям зробити свій внесок у боротьбу зі зміною клімату.
Бокс-сет — це колекція книжок, яка нейтралізує викиди вуглецю, що утворюються внаслідок використання людиною соціальних мереж.
Кількість книг у кожному наборі відповідає скороченню викидів вуглецю на 1, 2, 3 або 4 кілограми. Ці книги сертифіковані організацією FSC, що забезпечує значно менший вуглецевий слід у порівнянні зі стандартними книгами.
Нещодавні дослідження показали, що середньостатистична людина генерує приблизно 1,15 грама викидів вуглецю за кожну хвилину, проведену в соціальних мережах.
Оскільки люди проводять на цих платформах в середньому 10 годин на день, вуглецевий слід становить близько 262 мільйонів тонн викидів щороку.
Стів Джонс, маркетинг- мерчендайз-менеджер Kinokuniya UAE, сказав: «Ми раді запустити ініціативу «Offset Boxset», що втілює наше прагнення поєднати читання з екологічною відповідальністю. Ми уявляємо собі майбутнє, де кожна перегорнута сторінка — це крок до більш зеленого світу».
Набори вже надійшли в продаж і представлені в рамках інтерактивної освітньої виставки, що дозволяє людям зрозуміти, як їхня поведінка в Інтернеті впливає на навколишнє середовище, та обрати бокс-сет, що відповідає їхнім потребам.
Клієнти також мають можливість укомплектувати свої набори книжками на власний вибір. Вони отримують інформацію про вплив їхнього читання на скорочення викидів вуглецю, заохочуючи перехід від пасивного споживання онлайн до активної участі в захисті довкілля.
Гаутам Вадхер, виконавчий креативний директор Saatchi & Saatchi Dubai, сказав: «Kinokuniya завжди була про заохочення читачів. Минулого року ми показали, що кожен має час для читання, прирівнявши час, проведений людьми в соціальних мережах, до кількості книг, які вони могли б прочитати за той самий час. Цього року ми пішли ще далі. Ми даємо представникам покоління Z більш вагому причину для читання — показуємо, як читання може зменшити викиди вуглецю, які вони генерують, користуючись соціальними мережами. Це амбітна ідея, але для порятунку планети ми віримо, що кожна дрібниця має значення».