NotCo, провідна харчова технологічна компанія, яка використовує штучний інтелект для створення рослинних продуктів харчування, має намір перевернути уявлення споживачів про харчову промисловість завдяки своїй новій кампанії «Not So Happy Animals».
Ініціатива має на меті розвінчати ідилічне зображення щасливих тварин на логотипах харчових продуктів, проливаючи світло на разючий контраст між цими візуальними образами та реальними умовами, з якими стикаються тварини в ланцюгу постачання продуктів харчування.
NotCo прагне кинути виклик традиційному наративу, виступаючи за перехід до рослинних альтернатив, які не лише смачні, але й етично та екологічно чисті. Кампанія заохочує споживачів розглядати продукти рослинного походження як життєздатну та милосердну альтернативу традиційним продуктам тваринного походження.
Починаючи з 24 січня, будь-хто в США може зайти на спеціальний сайт і відсканувати логотипи тварин, які оживають за допомогою доповненої реальності і показують повідомлення про них у вигляді пісні. Люди також зможуть знайти та придбати один з рослинних продуктів NotCo, створених шеф-кухарями за допомогою власного штучного інтелекту.
Матіас Мучнік, генеральний директор і співзасновник NotCo, сказав: «Якщо ми дійсно хочемо змінити розмову, ми повинні бути сміливими. Ми використовуємо це просте, але потужне розуміння: «Чому логотипи щасливих тварин насправді продають мертвих тварин?» і розпочинаємо проактивний діалог про джерело нашої їжі. Кампанія «Not So Happy Animals» зазирає під поверхню, щоб в іронічній формі розкрити закулісну реальність ланцюга постачання продуктів харчування, закликаючи споживачів робити усвідомлений вибір, який відповідає їхнім цінностям».