Власник житла в Атланті, який хоче продати свій будинок, отримає готівкову пропозицію від компанії з продажу нерухомості Opendoor під час рекламного ролика, який транслюватиметься в прямому ефірі Суперкубка. Транзакція відбудеться в перерві матчу.
«Наскільки нам відомо, продаж будинку в прямому ефірі під час перерви матчу відбувається вперше», — говорить директор з маркетингу Девід Корнс, додаючи, що реклама «покаже споживачам в режимі реального часу, наскільки легко і просто продати свій будинок за допомогою Opendoor».
У рекламі власник будинку проведе швидкий віртуальний тур по своєму об’єкту. Після цього платформа нерухомості зробить пропозицію через свій застосунок.
Корнс пояснив, що Атланту обрали не випадково, адже це місто є одним із найскладніших для продажу чи купівлі нерухомості, а лютий — це час, коли американці зазвичай починають переїжджати, що є початком весняного сезону продажів.
Два тизерні ролики, що заохочують людей налаштуватися на розпродаж, з’являться на YouTube та національному телебаченні.
Кампанія також охоплює соціальні мережі, платний пошук, інфлюенсерів та білборд на Таймс-сквер. Сама подія транслюватиметься в прямому ефірі на cайті Opendoor та YouTube.
Агентство Mischief @No Fixed Address відповідало за креатив, а креативна студія Deutsch L.A. — за медіа.