Минулого тижня пивний бренд Coors Light оголосив, що вперше запустить рекламу на замовлення під час канадської трансляції Суперкубка.
Бренд поверне в рекламу свою ікону — пивний потяг Chill Train, який відомий тим, що приносить «прохолоду» скрізь, куди б він не прямував. Вперше він з’явився у 2005 році, а останній раз його використовували у рекламі 12 років тому.
Coors Light надаcть фанатам шанс забронювати місце в усіма улюбленому пивному поїзді. Пасажири, які забронюють місце, віртуально опиняться у Chill Train у спеціальній, сповільненій версії рекламного ролика Coors Light для Великої гри.
Оскільки пасажири будуть офіційно зняті в рекламі, вони отримають контракт, гонорар у розмірі $500 та лімітовані пам’ятні сувеніри.
Потяг не лише з’явиться в рекламному ролику Coors Light, але й стане основою інтегрованої кампанії, що охоплює експериментальну, соціальну, диджитал та ритейл складові.
У своїй «подорожі» до Великої гри він буде мандрувати Північною Америкою, залишаючи по собі слід, який канадці зможуть відчути особисто та в Інтернеті. Це включатиме локальні експериментальні заходи у Ванкувері, Калгарі та Торонто, що розпочнуться 1 лютого, а також національний конкурс для споживачів, який стартує 28 січня.
Канадці можуть стежити за потягами Chill Train у своєму місті, щоб мати шанс виграти призи, такі як Game Day Bundle — 65-дюймовий телевізор і подарункова картка на $580, міні-холодильник Coors Light або лімітовану серію сувенірної продукції Chill Train.
Якщо споживачі не побачили Chill Train у своєму місті, то канадці віком від 21 року можуть завітати на спеціальний сайт, починаючи з 28 січня, щоб отримати шанс виграти головний приз — поїздку на Велику гру у 2025 році.