У дитинстві дітей завжди попереджають про небезпеку тиску з боку однолітків та потрапляння в погану компанію. Нова кампанія від організації зі сприяння здоровому способу життя ParticipACTION показала, що деякі групи варті того, щоб до них приєднатися.
Кампанія «Fall in with an active crowd» показала медичні та соціальні переваги приєднання до різних груп, що займаються фізичними вправами, спортом та активним відпочинком, пародіюючи знайомі кліше про тиск з боку однолітків.
У ролику засмучена жінка розповіла про те, що її чоловік став іншим відтоді, як приєднався до спільноти, яка практикує заняття спортом у торговому центрі, і нарікає на те, що він почав одягатися як вони.
Нещодавнє дослідження, проведене організацією ParticipACTION, виявило поширену хибну думку: більшість людей недооцінюють, скільки з тих, хто їх оточує, отримують достатню фізичну активність. Нова кампанія має на меті виправити це хибне уявлення, демонструючи фізичну активність, яка відбувається навколо, і позиціонуючи рух як «модну річ», до якої люди хочуть бути причетними.
«Спираючись на попередні освітні кампанії, які були спрямовані на підвищення обізнаності про переваги фізичної активності, кампанія «Fall in with an active crowd» має на меті змінити соціальні норми, пов’язані з фізичною активністю, — сказала Ребекка Джонс, старша директорка з маркетингу та комунікацій організації ParticipACTION. — Приєднання до активного натовпу може створити відчуття приналежності та зв’язку з іншими, а також допомогти людям зробити фізичну активність частиною їхнього повсякденного життя».
Кампанія, розроблена агентством Zulu Alpha Kilo, включає ролики на підключеному телебаченні та лінійному мовленні, розміщення на Youtube та Meta та соціальні відеоролики.
Національна кампанія триватиме до березня 2024 року.