Нещодавно запущений в Австралії та Великій Британії, бренд рому Kraken Black Spiced, що належить компанії Proximo Spirits, створив короткий міні-фільм, щоб драматично втілити в життя його жахливу історію походження.
Створений агенцією Purple Creative та продюсерським агентством Fight Gravity у партнерстві з командами з Південної Африки, Північної Ірландії та Угорщини, цей екшн-ролик поєднує в собі живі дії, епічні декорації та колосальну CGI-технологію.
У ролику галаслива гра в карти екіпажу торгового судна перервалася жорстоким і несамовитим нападом чудовиська, Кракена.
Фільм розповідає нещасливу історію походження Kraken, як його вперше зафарбували чорнилом, і все це під моторошний саундтрек «I Won’t Go To Heaven, And That’s Alright» гурту ALIAS.
«Жоден інший бренд не може розповісти таку драматичну та легендарну історію! Наша мета — надати сенс нашому чорному рому зі спеціями та продемонструвати сміливу та безстрашну особистість і життєву позицію The Kraken, і ми робимо це у неймовірно епічний спосіб», — говорить Майкл Кокрам, директор з глобального маркетингу Proximo Spirits.
Фільм став ключовою частиною більш широкої кампанії, покликаної підвищити репутацію смаку The Kraken, розповісти любителям рому про бренд і довести, що The Kraken — це більш глибокий і темний напій для любителів міцного алкоголю.
Для фанатів The Kraken на знімальному майданчику було розкидано великодні яйця — тонкі відсилання до історії бренду та інші інновації, як-от гессіанські мішечки для смаженої кави, що натякають на розширення смаку бренду, татуювання та прикраси у вигляді Кракена.
Рекламний ролик був знятий в Угорщині, на будапештській студії Astra Studios, де знімалися серіали та фільми, зокрема «Відьмак» і «Король».