Глобальна кампанія Heinz «The Wait» показала, як відвідувачі ресторанів по всьому світу готові чекати на кетчуп ірраціонально довго.
Згідно з дослідженням Heinz, проведеним серед споживачів різних видів кетчупу, третина опитаних заявили, що три хвилини — це їхня межа.
Кампанія була створена у партнерстві з чилійським агентством 1984 і зобразила голодних відвідувачів ресторану, у яких є все потрібне на столі, окрім кетчупу, щоб почати їсти.
Кампанія буде підтримуватися за допомогою низки активацій, зокрема у кіно, друкованій, диджитал та зовнішній рекламі.
«Ніщо так не говорить про те, що «справжнє кохання чекає», як людина, яка не хоче їсти, доки не принесуть кетчуп. Саме ця проста, але дуже реальна думка надихнула нас на створення нашої останньої кампанії «The Wait», — говорить операційний директор The Kraft Heinz Company Джордж Бундер. — Спостерігаючи за реальною поведінкою та перетворюючи інсайти на розвагу, ми можемо відзначити чудову, іноді ірраціональну любов наших шанувальників до Heinz».
Головний креативний директор і засновник агенції 1984 Феліпе Маналіч додав: «Ми стали нетерплячими споживачами, і в епоху, коли ми хочемо все швидко, очікування насправді є актом любові. Ідея виникла з простого спостереження: у ресторані люди чекають, поки їх посадять, чекають, поки їх обслужать, чекають, поки їм принесуть їжу; чекають, щоб продовжувати чекати. Чому вони чекають? Ми провели дослідження і знайшли відповідь — Heinz».