«Я залишаюсь сммником…»: реакція українських брендів на розрив Морозюк із Гринкевичем
19 Січ 2024, 10:49

«Я залишаюсь сммником…»: реакція українських брендів на розрив Морозюк із Гринкевичем

Після того, як ДБР зайнялося справою сім’ї Гринкевичів і обирає запобіжний захід для корупціонерів, Соня Морозюк заявила про розрив заручин з Романом Гринкевичем та опублікувала пост в Instagram «Я ЗАЛИШАЮСЬ СОНЕЮ МОРОЗЮК», де сказала, що їй «гидко». Вона зробила фото без обручки та пообіцяла продати її, задонативши кошти на ЗСУ.

Вчора ми опублікували добірку деяких мемів та реакцій українців на цей пост.

Новина за темою
«І дост карагюнде білі олур»: реакція соцмереж на розрив Морозюк із Гринкевичем

Тепер українські бренди, а точніше їх SMM-ники, долучилися до флешмобу, чим повеселили багатьох українців:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину