«Хто дивиться?»: героїня ролика пережила кризу ідентичності, обираючи серіал на Netflix
16 Січ 2024, 12:01

«Хто дивиться?»: героїня ролика пережила кризу ідентичності, обираючи серіал на Netflix

Багато хто через це проходив, відкриваючи Netflix і стикаючись зі знайомим запитанням на профільному екрані «Хто дивиться?», не зовсім розуміючи, що хоче подивитися.

Це, здавалося б, просте запитання стає занадто екзистенційним у новій рекламі бренду. У ролику глядачі знайомляться з жінкою на ім’я Норма, яка бореться зі своєю ідентичністю. У результаті з’являється безліч різних особистостей, кожна з яких нагадує про серіали, які вона дивиться, такі як «Емілі в Парижі» та «Дивні дива».

Шанувальники серіалу «Чорне дзеркало» можуть впізнати деякі моменти епізоду «Жахлива Джоан», у якому зіграли Сальма Хаєк та Енні Мерфі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це моторошний, але веселий погляд на поняття запійного перегляду улюблених серіалів, створений рекламним агентством David Madrid.

Агентство описало рекламу так: «Дивна, але нормальна. Альтернативна, але комерційна. Складна і водночас проста. Повна протиріч. Як і всі ми».

Розкажіть друзям про новину