На українському ринку реклами з’явився новий гравець — Fusify.io
24 Січ 2024, 11:00

На українському ринку реклами з’явився новий гравець — Fusify.io

Fusify.io, українська компанія, що створює яскраві рекламні продукти, які допомагають бізнесу досягати своїх цілей, оголосила про свій вихід на український ринок.

Що вона може привнести у галузь та які продуктові цікавинки має для рекламодавців.

Історія Fusify.io

Fusify.io була заснована у 2020 році командою досвідчених фахівців у галузі реклами та програмування. Тоді команда AdPartner, яка займалася розробкою цифрових маркетингових рішень, поставила перед собою мету — створити новий рекламний продукт, який буде відрізнятися інноваційністю, ефективністю та доступністю.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так було закладено початок абсолютно нового бренду та амбітного гравця на ринку programmatic-реклами —  Fusify.io. Робота над брендом, позиціюванням та продуктовою частиною почалася восени 2020 року. Команда розробників плідно працювала і вже в травні 2021 року змогла запустити першу версію продукту.

У 2022 році, з початком війни в Україні, Fusify.io стикнувся з викликом, проте розробка продуктів тривала. Команда не здалася, адже вірила в потенціал власного продукту. У планах було пришвидшити запуск, щоб рекламодавці якомога швидше змогли відновитися та компенсувати збитки завдяки якісному інструментарію.

У 2023 році нам вдалося знайти інвестора, який повірив у Fusify.io та його можливості. Завдяки цьому розробка продукту була відновлена.

Чим цікава компанія Fusify.io

Fusify.io — це DSP-платформа, яка пропонує своїм клієнтам безліч рекламних можливостей:

  • Доступ до найбільших інформаційних порталів країни;
  • Формати Half-Screen і Native Video;
  • Таргетування реклами за тематикою контенту;
  • Таргетування реклами за аудиторними сегментами;
  • Full Service підтримку.

Компанія використовує технології DMP (Data Management Platform) для ефективного управління даними про користувачів і створення персоналізованої реклами. Вона пропонує такі можливості, як:

  • Агрегація даних із різних джерел: вебсайтів, соціальних мереж та мобільних пристроїв;
  • Аналіз даних для створення портретів користувачів;
  • Цільове таргетування реклами на основі даних про користувачів.
Наша сильна сторона як продуктової AdTech-платформи базується на трьох китах: нестандартних та яскравих дисплей-, відео- та rich-media форматах, контекстуальному таргетингу та таргетингу аудиторії.
Дмитро Мірошниченко
CMO Fusify

Продукти та сервіси Fusify

На українському ринку Fusify.io пропонує наступні продукти та послуги:

  1. Half-screen — привабливий та дієвий формат відеооголошень, який завжди знаходиться перед очима користувача. Пропустити це оголошення просто неможливо.
  2. Rich Media-формат — це не просто статичні зображення з рухомими елементами. Вони можуть бути інтерактивними, тобто взаємодіяти з користувачем. Наприклад, користувач може:
    1. Натиснути на кнопку або об’єкт на банері, щоб дізнатися більше про продукт або послугу;
    2. Пограти в мінігру, щоб отримати знижку або подарунок;
    3. Подивитися відео всередині банера;
    4. Просто спостерігати за красивою анімацією.

Такі банери допомагають підвищити залученість користувача та запам’ятовуваність рекламованого бренду чи продукту. Особливо добре це працює в кампаніях із підвищення впізнаваності бренду чи товару.

  1. Прозора аналітика — відкритий рекламний кабінет, звітність у реальному часі, повністю прозора фінансова звітність, 30+ метрик для оцінки якості розміщення, докладні звіти за джерелами трафіку, географією, типами пристроїв.
  2. Аудиторне таргетування — можливість таргетувати рекламу за такими параметрами, як стать та вік, соціальний статус, тематичні інтереси та поведінкові інтереси.
  3. Гарантоване досягнення цілей — повна підтримка рекламодавців на всіх етапах створення та запуску рекламних кампаній.

Ось кілька конкретних прикладів того, як Fusify.io може допомогти рекламодавцям досягти маркетингових цілей:

  • Якщо потрібно збільшити впізнаваність бренду, Fusify.io допоможе створити яскраву та інформативну рекламу, яка закарбується у памʼяті.
  • Якщо бренд шукає шляхи збільшення продажі, команда «Фьюзіфай» зробить так, щоб реклама на сайті потрапила в очі саме тим користувачам, які найбільш зацікавлені у продукті чи послузі.
  • Є запит на підвищення конверсії? Fusify.io має всі інструменти та метрики, які допомагають маркетинговим командам відстежувати та керувати ефективністю реклами наживо та невідкладно.
На кінець 2023 року можемо впевнено заявити, що Fusify.io стає все більш впізнаваним брендом в Україні.  Понад 1000 рекламодавців вже отримали доступ до 80% української рекламної аудиторії.
Олександра Нечаєва
CEO компанії Fusify.io

У 2024 році Fusify.io розпочне активну експансію на міжнародні ринки. Першими країнами після України, де продукт та послуги компанії стали доступними Туреччина та Бразилія.

Ми впевнені, що продукт Фьюзіфай і послуги матимуть попит на міжнародних ринках. Ми впевнені в якості нашого продукту, також готові швидко адаптуватися до потреб і специфіки кожного ринку.
Олександра Нечаєва
CEO компанії Fusify.io

Розкажіть друзям про новину