Бренд елітних універмагів John Lewis запустив кампанію, у якій закликав покупців «піддатися розпродажу».
Розроблена у партнерстві з агентством Saatchi & Saatchi, креативна кампанія «Succumb to the Sale» має на меті змістити акцент з різдвяної щедрості на потакання власним бажанням, «піддавшись» січневим розпродажам за зниженими цінами.
Серія роликів звернулась до голосу, який покупці іноді чують у своїй голові і який говорить їм, що вони просто не можуть упустити вигідну пропозицію.
«Ця чітка концепція ставить бренд John Lewis в центр нашої сейл-кампанії. Ми хотіли піднести досвід шопінгу під час розпродажів, і «Succumb to the Sale» робить саме це, — говорить директорка з маркетингу John Lewis Partnership Розі Хенлі. — Я з нетерпінням чекаю на результати роботи створеної платформи і на її розвиток як основи для майбутніх сейл-кампаній».
Креатив, розміщений у диджитал, соціальних медіа, зовнішній рекламі, відео на замовлення та в магазинах, обертається навколо грайливого закадрового голосу, який оживив внутрішні монологи про те, чого насправді хоче клієнт.
Головна креативна директорка Saatchi & Saatchi Франкі Гудвін додала: «Після найочікуванішої реклами різдвяного сезону з’явилася робота John Lewis, про яку ніхто не знав, наскільки вона потрібна. Ця робота проникає у свідомість покупця, використовуючи силу візуального та вербального переконання. Хто б міг подумати, що годинники та матраци можуть жити в нашій свідомості таким чином!».