Компанія PepsiCo заборонила згадувати війну в Україні у своїй рекламі.
Глобальна коаліція громадських організацій B4Ukraine зазначила, що під час пошуку нового рекламного/PR-агентства в Україні восени 2023 року PepsiCo поставила умовою для потенційного партнера виключити будь-які згадки про війну у майбутніх комунікаціях.
«НІ: згадування війни, бойових дій, агресії, військовослужбовців (з боку бренду), Збройних сил України. НІ: підтримка України та армії. НІ: негативна конотація, що створює відчуття «небезпеки», — вказала компанія.
17 жовтня на сторінці бренду в Instagram з’явився допис про те, що «волонтери PepsiCo роздали продуктові набори 1200 сім’ям у місті Бородянка, чиї будинки були зруйновані». Проте у повідомленні не уточнили, хто саме жорстоко зруйнував будинки цих людей.
Варто зазначити, що чистий прибуток PepsiCo в росії минулого року зріс на 333% до $525 млн, а компанія сплатила кремлю близько $115 млн податків. Розцінюючи такі внески як підтримку економіки держави-агресора, Національне агентство з питань запобігання корупції у вересні включило PepsiCo до списку міжнародних спонсорів війни.
Зараз Pepsi в рф продається під брендом Evervess-Cola, хоча оригінальну Pepsi все ще можна легко купити в російських супермаркетах через так званий паралельний імпорт, коли товари ввозять без дозволу виробника.