На честь Свята подарунків, що відзначається 26 грудня, бренд ізотонічних напоїв Gatorade та агенція Akcelo відкрили перший в Австралії магазин The Gatorade Sweat Exchange, де тренування можна було обміняти на товари.
Щоб зробити покупку, відвідувачі показували кількість пройдених кроків на своєму телефоні або носимих пристроях. Чим більше зусиль вони докладали, тим більшою була їхня купівельна спроможність. Фітнес-експерти на місці допомагали мотивувати учасників збільшувати кількість кроків, використовуючи спеціально створену бігову доріжку та тренажери.
Активація мала величезний успіх: протягом дня було зафіксовано понад 7 мільйонів кроків, а середньостатистичний покупець зробив понад 20 000 кроків до таких покупок, як навушники, годинник Garmin, ваучери на покупки у магазині спортивного одягу Rebel Sport та крижані ванни. Двоє невтомних бігунів навіть оплатили поїздку на Нью-Йоркський марафон, пробігши по 70 000 кроків кожен.
Говорить Аден Хепберн, генеральний директор Akcelo: «У найбільший день шопінгу в році ми хотіли об’єднати любов австралійців до шопінгу та фітнесу, щоб створити абсолютно новий досвід, коли ви буквально платите за те, що змушуєте себе докласти зусиль. З Gatorade Sweat Exchange чим більше ви потієте, тим більше ви отримуєте. Все дуже просто. Реалізація цього проекту з Gatorade стала справжнім партнерством, і ми дуже раді, що зможемо по-новому розбудувати наше позиціонування “Вода не створена для цього”».
Говорить С’юзан Пресс, керівниця відділу маркетингу напоїв компанії PepsiCo: «Піт завжди був символом зусиль, відданості та прагнення до особистих цілей. За допомогою Gatorade Sweat Exchange ми перетворили цей потужний символ на валюту для шопінгу, натхненного фітнесом. Кожна крапля поту демонструє відчутний зв’язок з особистим здоров’ям».