Залаштунки новорічної кампанії KFC Україна: як Санта та полковник Сандерс стали друзями
11 Січ 2024, 14:48

Залаштунки новорічної кампанії KFC Україна: як Санта та полковник Сандерс стали друзями

Минулого року агенція креативного маркетингу Айділерс розробила для KFC Україна новорічну кампанію, головним елементом якої був різдвяний «Сікрет Бакет». Його можна було «підвісити» в будь-якому закладі KFC в Україні, а забрати у будь-якому іншому — за отриманим смс. Таким чином, кожен українець міг зробити сюрприз близьким та побути для них таємним Сантою.

Кампанія мала успіх, і в цьому році KFC Ukraine звернулися з повторним запитом. Та багато чого змінилося, тому проаналізувавши поведінку українців за останній рік, обробивши зворотний зв’язок після минулої кампанії, вирішили замінити іміджеву кампанію на продуктову. Тому було впроваджено ряд рішень, а саме:

  • спростити користувачам їх customer journey, додавши можливість онлайн-замовлення на сайті; 
  • створити один відеоролик замість трьох з акцентом на продукті та з чіткою механікою послуги;
  • розширити лінійку Бакетів, задовольнивши по вартості різні категорії ЦА;
  • прибрати з комунікації назву «Сікрет Бакет», адже продаємо послугу, а не продукт; 
  • включити благодійну складову у кампанію, шляхом передачі частини прибутку благодійному фонду savED, який відновлює доступ до освіти в громадах, що постраждали від війни.

Після проведеного ресьорчу виявилось, що актуальний інсайт в настроях споживача: «Я не радію, але якщо когось зроблю щасливим, то мені від цього стане краще».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

На основі цього з’явилась ідея новорічної кампанії: дарувати — це приємніше, ніж отримувати. Істина, відома з дитинства, яка за останні два роки відкрилась для українців абсолютно по-новому.

Слоган кампанії: «Даруй Бакет — Ділись святом в один клік!»

Реалізовувати кампанію було вирішено через мультиплікаційний ролик вже в знайомому фанатам KFC-стилі, у який додали не менш відомого персонажа — Полковника Сандерса. Тогорічні герої знову з’явилися з новою місією. Також було розроблено радіоролики з детальною механікою акції.

Посилити рекламну кампанію було вирішено через друзів бренду — блогерів. Вони запустили KFC Бакет Челендж — своєрідну естафету добра, яку передавали підписникам із закликом відправляти бакет у подарунок своїм рідним та друзям. 

Посилання на ролики блогерів: 

  • Олексій Дурнєв:
  • Саба Мусіна:
  • Євген Таллер та Настя Єлісєєва:
  • Надя Дорофеєва:

Розкажіть друзям про новину