Герой ролика змайстрував собі багато рук для примноження лотерейного виграшу
10 Січ 2024, 16:51

Герой ролика змайстрував собі багато рук для примноження лотерейного виграшу

У січні Нью-Йоркська лотерея випустила нову серію білетів Xtreme Multiplier, кожен з яких примножує виграш до 100 разів і має головний приз у розмірі $5 000 000.

На честь їх запуску агентство McCann New York розробило кампанію «More Winnings Could Be In Your Hands».

Ролик показав чоловіка, який вирішив змайструвати саморобні руки з предметів домашнього вжитку, таких як фен, настільна лампа та терка для сиру, щоб використати кілька білетів одночасно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Існує так багато нових білетів Xtreme Multiplier і шансів примножити свій виграш, що вам може знадобитися більше рук, щоб зібрати їх усі, — сказав Шейн Міллінгтон, головний креативний директор McCann New York. — У нашій останній рекламі наш герой відчайдушно будує конструкцію з усього, що він міг знайти вдома. Тому що, коли справа доходить до примноження ваших розваг, ми не зупиняємося лише на білетах, ми йдемо ва-банк — або, краще сказати, всі «руки» в гру».

Кампанія буде проходити на телебаченні, OLV, OOH, радіо, в друкованих та диджитал ЗМІ по всьому штату Нью-Йорк з такими партнерами, як Univision, Time Out, Spotify, Pandora та Hulu. Кампанія також буде розміщена на соціальних платформах, включаючи Facebook, Instagram та Snapchat.

Розкажіть друзям про новину