Ікони НФЛ та переможці Суперкубка Роб «Гронк» Гронковскі, Маршон Лінч та Трой Поламалу знялися у новій рекламній кампанії бренду снеків Frito-Lay, яка триватиме протягом усього постсезону ліги та аж до неділі Суперкубка 11 лютого.
У ролику вболівальники і спортсмени насолоджуються закусками Frito-Lay — у своїх машинах, вдома чи в торгових автоматах, і відчувають вибухове відчуття свята і перемоги, коли з кожної пачки снеків вибухає святкове конфеті.
«Lay’s на смак як виграти Суперкубок, брате» — сказав Лінч у рекламі.
«Понад 90% футбольних фанатів насолоджуються закусками та напоями в день матчу, коли вони вболівають за перемогу своєї команди, — сказала Тіна Махал, старший віце-президент з маркетингу Frito-Lay North America. — У цьому новому рекламному ролику ми хотіли використати силу наших культових брендів, щоб поширити святкування перемоги на глядачів і донести до них конфетті».
Рекламний ролик під влучною назвою «Taste the Victory» є першою частиною кампанії бренду, присвяченої сезону плей-офф НФЛ, «Taste of Super Bowl».
Ролик з’явиться на ТБ лише 13 січня з початком Super Wild Card Weekend, коли він дебютує на телеканалі FOX. Багатоканальна кампанія триватиме до Суперкубка LVIII, що відбудеться 11 лютого.
Але нова кампанія — це лише частина післясезонних планів бренду NFL вартістю 23 мільярди доларів. Окрім ініціативи «Taste of Super Bowl», Frito-Lay організовує захоплюючу фан-зону Frito-Lay Chip Strip у Лас-Вегасі, штат Невада, де буде проходити Суперкубок LVIII.
Відкрита щодня з 8 лютого до ігрового дня 11 лютого у знаменитому готелі New York-New York у Вегасі, вона включатиме гру «Snackpot», романтичну каплицю Cheetos та інше.
Крім того, щоб відсвяткувати сезон, бренд також випустив низку лімітованих продуктів під брендом «Taste of Super Bowl», які можна придбати в магазинах по всій території США.
PepsiCo, материнська компанія Frito-Lay, є спонсором NFL з 2002 року.