Heineken закликав не вигадувати відмовки від зустрічі з друзями за випивкою
09 Січ 2024, 11:50

Heineken закликав не вигадувати відмовки від зустрічі з друзями за випивкою

Агенція Publicis-Poke об’єдналась з брендом Heineken та футбольною легендою Гаретом Бейлом, щоб створити новий рекламний ролик.

Ролик під назвою «Don’t Bale on Your Mates» розповів про групу друзів, які протягом місяця відмовлялись від спільних планів, вигадуючи фальшиві приводи, щоб уникнути вживання алкоголю.

https://youtu.be/JozY2zh10gY?si=pmBXQukRmOtWAcHG

Ідея кампанії виникла на основі розуміння того, що люди, швидше за все, вигадують відмовки, щоб не йти на зустріч. Концепція роботи обертається навколо цих відмовок, часто вигаданих на місці, перед тим, як донести до тих, хто намагається утриматися від алкоголю, що їм не потрібно уникати пабу — вони можуть насолодитися безалкогольним пивом Heineken з друзями.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик демонструватиметься у Великій Британії в соціальних мережах Heineken і має на меті привернути увагу до того, що безалкогольний Heineken дає змогу робити, а не заважає, дозволяючи людям продовжувати зустрічатися та розважатися, не порушуючи жодних своїх обіцянок.

Кріс Бруні, креативний директор Publicis-Poke, сказав: «Навіть попри зростання популярності категорії «нульового алкоголю», все ще існує стигматизація скорочення споживання алкоголю, що змушує людей вигадувати відмовки, аби не бути поруч з алкоголем. Publicis-Poke працювала з Heineken, щоб спробувати розірвати це коло, привносячи в розмову трохи гумору і показати людям, що вони не повинні «втекти» від своїх друзів тільки тому, що вони не п’ють».

Стефані Декстер, бренд-директор Heineken UK, коментує: «Категорія безалкогольних напоїв завжди була про менше, але цією кампанією ми хотіли показати, що безалкогольний Heineken дозволяє робити більше того, що ви любите, наприклад, спілкуватися з друзями в пабі. З безалкогольним Heineken ви можете виконати свої січневі обіцянки і при цьому залишатися частиною веселощів. Немає необхідності відмовлятися від соціальних планів, коли у вас є вибір між низькими цінами та відсутністю продуктів».

Розкажіть друзям про новину