Кондитерська компанія Cadbury повернулася до однієї зі своїх найвідоміших реклам «Mum’s Birthday», щоб відзначити свій 200-річний ювілей.
Оригінальний ролик, випущений у 2018 році, показував дівчинку, яка купує шоколадку Cadbury Dairy Milk для своєї мами на день народження і розплачується пластиковою каблучкою та ґудзиками — валютою, яку люб’язно приймає власник магазину.
Новий ювілейний ремейк реклами сфокусувався на тій самій історії та трьох головних героях крізь віки, починаючи зі сцени 1824 року і закінчуючи версією 2018 року.
Акторський склад оригінальної реклами повернувся для нового ролика, у якому використали поєднання дублерів та постпродакшну, щоб допомогти зіркам, усім старшим на кілька років, злитися з оригінальними кліпами.
Ролик був розроблений Girl&Bear, підрозділом агентства VCCP. Кампанія також включає набір краудсорсингових соціальних та зовнішніх рекламних роликів, які містять реальні фотографії, надіслані британцями, що демонструють різні способи, якими шоколад Cadbury відіграв роль у житті людей.
Кампанія також обіцяє привернути увагу до історії дизайну бренду. Ілюстратори були залучені до роботи над окремою серією ностальгічної зовнішньої реклами, натхненної брендингом, упаковкою та кампаніями Cadbury з різних років, а партнер бренду, агентство Bulletproof, допомогло створити лімітовану серію упаковок для батончиків Dairy Milk, натхненну класичним дизайном.