На честь року Дракона Louis Vuitton представив п’ять гігантських інсталяцій у вигляді драконів у попапах та флагманських магазинах у Пекіні, Шанхаї та Ченду.
Дракони мають ключові елементи дизайну першої чоловічої колекції Фаррелла Вільямса для Louis Vuitton, такі як перли, позолочені поверхні та класична клітинка Дам’є.
У Шанхаї Louis Vuitton зайняв триповерхову будівлю, у якій раніше розташовувався місцевий мультибрендовий магазин Looknow, і розмістив там спеціальний попап для чоловічої колекції весни 2024 року та інсталяцію з драконом, що підсвічується.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/01/6008e8f4461a093566602c6f4cacbd5c.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/01/6008e8f4461a093566602c6f4cacbd5c.png?x90209)
Другий шанхайський дракон знаходиться у торговому центрі Qiantan Taikoo Li. Зелений дракон з блискучими іклами нагадує його вишиту версію на куртці Вільямса, яку він носив під час свого китайського туру минулого місяця.
У Ченду встановили двох зелених драконів: одного в магазині Louis Vuitton Maison, який знаходиться в торговому центрі Taikoo Li, а іншого — в сусідньому ресторані The Hall.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/01/ce42ad12364876be41f675251040feca-1024x683.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/01/ce42ad12364876be41f675251040feca-1024x683.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/01/f84bccb114c831210ffdf2ea2b63fdc9-1024x768.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/01/f84bccb114c831210ffdf2ea2b63fdc9-1024x768.png?x90209)
У Пекіні дракона, залитого золотом, можна побачити на тимчасовому майданчику в північному районі Санлітун, поруч із флагманським бутиком, який незабаром буде представлений.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/01/5dec30157acf298eb83989a6ff391851-1024x683.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/01/5dec30157acf298eb83989a6ff391851-1024x683.png?x90209)
Інсталяції та попапи з драконами відображають план активації першої колекції Вільямса, а також святкову ініціативу, спрямовану на завоювання сердець і гаманців покупців на Новий рік за місячним календарем.
Louis Vuitton представив концепції спеціальних магазинів одночасно в більш ніж 50 локаціях по всьому світу, включаючи попап і 16 вітрин в універмазі Selfridges в Лондоні, а також оновив свій постійний попап-простір в Сеулі. Інсталяції залишатимуться на місці від одного до трьох місяців, залежно від місця розташування.
Крім того, бренд планує заходи в магазинах, виступи діджеїв та фуд-концепції, що відображає позиціонування Vuitton як культурного бренду з широким охопленням різних сегментів, включаючи спорт, ігри, музику та мистецтво.