Департамент освіти Великобританії представив мультиканальну кампанію «Skills for Life», спрямовану на учнів, вчителів та батьків.
Ролик розповів про те, що у всіх є потенціал, який необхідно розкрити, і показав трьох людей, які починають новий день, використовуючи його як метафору чистого аркуша можливостей.
У відео взяли участь реальні люди, які тільки починають свою кар’єру, а також ті, хто змінює професію або прагне розвивати свій бізнес завдяки технічній кваліфікації та навичкам.
Кампанія створена спільно з агентством M&C Saatchi.
Ролик транслюватиметься на ТБ, зовнішніх носіях, відео на замовлення, соціальних, аудіо та диджитал каналах. Він націлений на осіб, які приймають рішення про працевлаштування в МСП, молодь віком від 14 до 19 років та дорослих віком 24-59 років.
Крім того, агентство розробило серію зовнішньої реклами з використанням динамічних рекламних технік для зміни повідомлень відповідно до дня тижня, що спонукають «ловити момент».
Креативний партнер M&C Saatchi Гай Бредбері сказав: «Ми вирішили використати початок нового дня, щоб показати чистий аркуш і невикористаний потенціал, щоб зв’язатися з нашою аудиторією на емоційному рівні, і акторським складом, що включає реальних людей, щоб створити більшу достовірність».
«Навчання новим навичкам здатне по-справжньому змінити життя та бізнес. Це один з найкращих способів розширити свої можливості та розкрити потенціал, — сказала заступниця директора Департаменту освіти з питань найму працівників Хлоя Саклоу. — Дуже важливо, щоб люди знали про неймовірну кількість доступних технічних курсів та кваліфікацій. Не менш важливо прищеплювати віру в позитивний вплив цих можливостей».