Немає цукерок, які б так асоціювалися зі святом, як цукерки Sweethearts з Днем святого Валентина. Цукерки у формі сердечок, що виробляються у США з 1901 року, вже понад століття мучать самотніх людей цитатами на кшталт «Уся моя» або «Тільки ти», надрукованими на них. За даними Вікіпедії, щороку до Дня Святого Валентина виробляється понад 8 мільярдів цукерок Sweethearts.
Цього тижня материнська компанія Sweethearts, Spangler, оголосила про запуск лімітованої серії коробок цукерок «Situationships», що містять сердечка-розмовники для тих, хто вічно самотній та/або перебуває у невизначених стосунках.
Згідно з Оксфордським словником, «тимчасунки — це романтичні або сексуальні стосунки, які не вважаються офіційними або усталеними». Нещодавно цей опис увійшов до четвірки найкращих термінів, які розглядалися на здобуття звання «Слово року» за версією Оксфордського університетського видавництва у 2023 році.
Лімітована серія цукерок доступна у «спеціально розроблених коробках, (які) містять розмиті, неправильно надруковані написи, які так само важко прочитати, як і стосунки покоління Z».
«Цього року самотні люди виводять тимчасунки на новий рівень, і Sweethearts тут для них, — сказав Еван Брок, віце-президент з маркетингу Spangler. — Друк на Sweethearts не завжди ідеальний. Це наш спосіб прийняти ці недосконалості у спосіб, який використовує поп-культуру».
Дослідження Tinder показало, що молоді самотні люди вважають тимчасунки легітимним статусом стосунків. Невизначені та ні до чого не зобов’язуючі стосунки продовжують розвиватися, оскільки людей менше турбує результат і вони більше зацікавлені в тому, щоб насолоджуватися процесом.
Починаючи з 8 січня, клієнти можуть замовити цукерки на сайті, доки не закінчаться запаси.