Креативне агентство Leo Burnett та McDonald’s підняли платформу «Like Getting Your Money’s Worth?» на нові висоти, запустивши кампанію «Money’s Worth Media».
Велика зовнішня реклама показала, що навіть McDonald’s не відмовляється від спроб отримати вигідну пропозицію.
Ефектний рекламний постер зайняв місце вартістю 48 доларів, але замість того, щоб вкластися у рамки звичайного постеру, він вийшов за рамки на стіні, на якій розміщений, демонструючи спробу McDonald’s отримати максимальну користь від свого розміщення. Це перша із серії медіатактик «економії грошей» від бренду.
Ця робота є останньою кампанією у рамках платформи McDonald’s «Like Getting Your Money’s Worth?», яка триває вже вісім років.
Джеймс Міллерс та Ендрю Лонг, креативні партнери Leo Burnett UK, зазначають: «Like Getting Your Money’s Worth?» — одна з найдавніших платформ McDonald’s, але вона ще ніколи не була такою актуальною в культурному плані, як зараз. Ця остання кампанія для наших акційних пропозицій має на меті викликати посмішку на обличчі людей, відзначаючи спільну любов британців до вигідних покупок у веселій, популістській формі».