У Європі кожні дві хвилини повідомляють про зникнення дитини. У 2016 році креативна агенція Wunderman Thompson Benelux та Child Focus, бельгійський фонд допомоги зниклим безвісти та постраждалим від сексуальної експлуатації дітям, створили універсальне нагадування про те, що зниклі діти ніколи не будуть забуті — Монети Надії, які були випущені в Міжнародний день зниклих безвісти дітей.
Монети номіналом 2 євро були і символічними, і корисними. Їх можна було використовувати як будь-які інші. Вони були розроблені і створені спільно з Королівським монетним двором, і на них було зображено обличчя реальної зниклої дитини, Ліама Ванден Брандена, який на той момент вважався зниклим протягом 20 років. На кожній монеті також був розміщений веб-сайт, щоб привернути увагу до всіх зниклих дітей.
Ідею кампанії було нелегко втілити в життя. Wunderman Thompson та Child Focus повинні були отримати дозвіл короля Бельгії на заміну його портрета, а також схвалення 19 урядів Єврозони та експертизу і консультації Королівського монетного двору, щоб забезпечити дотримання всіх правових критеріїв та правил управління.
В основі ідеї лежало усвідомлення того, що в середньому за час свого існування монета номіналом 2 євро пройде через руки понад 2 500 власників. Таким чином кампанія привертала увагу щонайменше 2 500 людей до зниклих дітей. Кампанія закликала людей поширювати надію, витрачаючи монети якнайшвидше.
Тепер, у рамках нової кампанії, Child Focus нагадав про Монети Надії під гаслом «Bring them back». Ці монети потрібні Фонду, щоб він міг продовжувати підтримувати дітей та їхніх близьких.
«Це перший раз, коли Child Focus проводить кампанію зі збору коштів. Тому ми хотіли, щоб Монети надії знову дарували надію», — заявив Каспер Янссенс, креативний директор Wunderman Thompson Benelux.
«Відкликання Монет надії — це, звичайно, символічна акція. Ми запрошуємо всіх бажаючих зробити пожертву за допомогою банківського переказу або навіть заповіту, адже будь-яка монета і будь-яка сума може підтримати нас, — додав Стефан Сметс, директор з комунікацій Child Focus. — Ми покладаємося на пожертви та подарунки, які складають близько 80% нашого доходу».
Кампанія проходить у бельгійських газетах та соціальних мережах.