Постери ASICS показали вплив фізичної активності на настрій людини
29 Гру 2023, 16:56

Постери ASICS показали вплив фізичної активності на настрій людини

Лондонське креативне агентство AGIT8 створило нову кампанію для бренду спортивного одягу ASICS, яка показала, як фізичні вправи можуть змінити настрій людини і допомогти бачити світ у більш позитивному світлі.

Взимку мільйони людей відчувають погіршення настрою. Однак дослідження ASICS показало, що вихід на вулицю і рух, навіть протягом 15 хвилин, може підняти настрій.

Зображення засновані на картках відомого психологічного тесту Роршаха із заголовками, що описують те, що бігун може побачити до і після пробіжки. Крім того, що ця кампанія допомагає людям подолати зимову хандру, вона продовжує поширювати філософію ASICS «Здоровий дух, здорове тіло».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Робота з’явилась у британських виданнях про спорт, здоров’я та спосіб життя, а також на постерах на станціях лондонського метро, де втомлені пасажири мають час, щоб прочитати повідомлення.

Засновник і креативний директор AGIT8 Джеррі Х’юман сказав: «Це дійсно дивовижно, як фізичні вправи можуть змінити ваш настрій, і чудово, що ASICS продовжує знаходити нові способи заохочувати людей до руху, особливо в цю пору року, коли так багато з нас потребують ментального підйому».

Розкажіть друзям про новину