Креативне та стратегічне агентство GOOD співпрацювало з національною благодійною організацією для бездомних Crisis над створенням нової кампанії з боротьби з безпритульністю.
Кампанія сфокусувалась на розумінні того, що ті, хто спить на вулиці, «завжди тримають одне око відкритим», базуючись на життєвому досвіді людей та реальності, з якою вони стикаються.
Холод, ізоляція і страх — це те, що ніхто не повинен переживати. Креатив зосередився на життєвому досвіді, на тому, що перша ніч у безпритульних не передбачає жодного сну. Він підкреслив, що це ситуація, в яку людей штовхають, і це ніколи не є їхнім вибором.
Кампанія проходить у великих імерсивних форматах зовнішньої реклами, щоб пробитися крізь галас напередодні Різдва та привернути увагу до проблем бездомності в цю пору року. Зокрема, кампанія з’явилась на диджитал білбордах у Бірмінгемі та Західному Мідленді. Вона також розміщена на диджитал каналах та в пресі.
Енді Павелл, креативний директор GOOD, каже: «Хто може краще розповісти гірку правду про безпритульність, ніж люди, які пережили її на власному досвіді? Справа не лише в холоді, а й у тривозі та страху. Використання реальних цитат підкреслює, наскільки важливо зробити так, щоб це була чиясь остання ніч без домівки».
Сюзанна Міллар, керівник різдвяної кампанії в Crisis, каже: «Ми дуже раді співпрацювати з GOOD, щоб допомогти пролити світло на те, наскільки неймовірно жорстокою може бути нічна безпритульність, поклавши голоси людей, які пережили її, в основу цієї кампанії. Від копняків, стусанів, ігнорування та ізоляції — це лише деякі з речей, які люди, що сплять на вулиці, розповіли нам, що їм довелося пережити лише тому, що вони не мають домівки. Це не може продовжуватися. Ми сподіваємося, що ця кампанія приверне увагу до нашої роботи з подолання бездомності, щоб одного дня ми стали зовсім непотрібними».