У рамках глобальної кампанії «It Starts With a Swipe» Tinder вперше запустив бренд-фільм у Великій Британії.
Реклама має на меті позиціонувати дейтинг-застосунок як місце, де можна встановити значущі зв’язки, розвіюючи уявлення про те, що Tinder — це виключно платформа для пошуку короткострокових або випадкових романтичних зв’язків.
У головній ролі — жінка на ім’я Ава, яка переїхала до Лондона і почала користуватись застосунком, щоб зустріти нових людей. Ролик показав перше побачення з Натаном, який кидає виклик традиційним нормам знайомств, і Маєю, яка потім стає найкращою подругою після того, як пара вирішує, що не приваблює один одного.
Сюжет показує, що різні типи стосунків можуть розвиватися з часом, кидаючи виклик упередженим уявленням про закоханість з першого погляду та шлях до пошуку значущих зв’язків.
«Tinder — найпопулярніший у світі застосунок для знайомств з новими людьми. Він дозволяє встановити зв’язок між людьми, які, можливо, ніколи б не зустрілися. Сьогодні жоден шлях знайомств не є лінійним, він сповнений можливостей та самопізнання, адже наше прагнення до людського спілкування є сильнішим, як ніколи. Наш бренд-фільм має на меті створити момент «це я» — чи то спогади про переїзд до нового міста, чи про пошук нових стосунків, а також про вирішальну роль, яку може відіграти Tinder», — сказала Джоанна Понс, старша маркетинг-директорка Tinder у Північній Європі.
Створений у співпраці з агентством W Communications, фільм використовує змішані медіа, включаючи фотографії, зйомки ручною камерою та 3D-сканування. Такий підхід покликаний передати автентичність моментів, які переживає головний герой.
«Я нещодавно розірвав довготривалі стосунки і був приємно здивований тим, який досвід і дружбу відкрив мені Tinder, тож цей проект видався мені одним з найкращих брифів, які я міг отримати: можливість розповісти історію, в основі якої лежить правда, у яку я щиро вірив, — додав режисер Джеймі Вітбі. — Намагання залишатися вірним цій правді зрештою стало творчим рушієм цього проекту: автентичність була абсолютно в усьому — у кастингу, у виконанні, у продакшн-дизайні та стилі зйомки».