Знову настав той чарівний час, коли люди ставлять перед собою недосяжні фітнес-цілі. У американської мережі фітнес-клубів Anytime Fitness є кращий варіант — фітнес-план, який допомагає їм жити краще кожного дня. А креативна агенція Mischief@No Fixed Address провела веселу кампанію, яка нагадує людям, що їм не обов’язково тренуватися, щоб стати атлетом або претендентом на перемогу в тріатлоні. Більшість просто намагається впоратися з усім, що підкидає їм повсякденне життя.
«Ніхто не хоче спітніти, піднімаючись сходами або відкриваючи банку маринованих огірків, — заявила Ейпріл Анслінгер, маркетинг-директорка компанії Self Esteem Brands, яка є засновницею Anytime Fitness. — Anytime Fitness допомагає людям по всьому світу тренуватися для будь-яких життєвих моментів — неважливо, великих чи малих. Тільки реальні люди, які досягають реального фітнес-прогресу».
Більше ніж кампанія, «Train for Your Life» — це бренд-платформа, на якій протягом року знов і знов з’являються різноманітні ідеї, адже повсякденне життя відбувається буквально кожного дня для учасників Anytime Fitness.
На початку цього року Anytime гейміфікував Суперкубок за допомогою актора Арнелла Павелла, щоб дати людям шанс виграти поїздку в будь-яку точку світу, де є Anytime Fitness (а це буквально на кожному континенті). Трюк призвів до збільшення кількості соціальних згадок бренду на 2, 171% і найвищого зростання прихильності до бренду, яке будь-коли спостерігалося.
У новій частині кампанії Арнелл Павелл знову виступив у ролі представника та фітнес-тренера Anytime Fitness. Кампанія включає два короткі ролики, які підтримуються соціальними OLV, банерною рекламою та аудіороликами на радіо та Spotify.