Демониця Крампус з менструацією 365 днів на рік розповіла правду про неї у різдвяному ролику
20 Гру 2023, 17:39

Демониця Крампус з менструацією 365 днів на рік розповіла правду про неї у різдвяному ролику

Агенція соціального впливу Public Inc. створила нову кампанію для некомерційної організації PERIOD., яка має на меті привернути увагу до відсутності доступу до безпечних та гігієнічних менструальних засобів США та Канаді.

Головною героїнею кампанії «Deck The Stalls» стала демониця на ім’я Менструальний Санта або Крампус від слова «сramps» — спазми, яка існує так само довго, як і Санта. Вона була його помічницею та коханкою, доки він не кинув її заради молодшої моделі, яка могла б народити йому дітей.

У ролику-монолозі Крампус розповіла про суворі істини менструації, підвищуючи обізнаність тих, хто не має доступу до належної гігієни — і все це під час поглинання печива з тампонами та дощу з максі-прокладок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Режисерка Єва Міджлі прокоментувала: «Я плакала від сміху, коли вперше прочитала сценарій. Очевидно, не через зміст, а через те, як він був написаний — Крампус була описана як жінка, у якої місячні тривають 365 днів на рік, з одним вихідним у високосний рік. Який блискучий креатив від Ерін Стівенс та Хізер Еппл з Public Inc. Ми з нашим чудовим продюсером Марком Мілліардом співпрацювали в минулому, і він може витягти кроликів з капелюха, а оператор-постановник Вініт Боррісон, як завжди, проробив чудову роботу. Наша акторка Рейчел була неймовірною, вона справді вжилася в роль та ідею і працювала неймовірно наполегливо».

Кампанія триватиме до кінця року, а всі виручені кошти підуть на користь організації PERIOD.

Розкажіть друзям про новину