Білборд на Таймс-сквер у Нью-Йорку нагадав про війну в Україні
Nova Ukraine, неприбуткова організація, що надає гуманітарну допомогу Україні та підвищує обізнаність про Україну у світі, за підтримки IT-компанії Master of Code Global розмістили відеоролик на Times Square у Нью-Йорку (США).
Відеоролик покликаний нагадати американцям про повномасштабну війну в Україні, яка досі триває, та необхідність допомоги українцям.
Місце для відеоролику обрано не випадково — головна площа Манхеттена, на якій традиційно збираються американці та відзначають різні свята.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Час для іміджевої кампанії обраний також не випадково — так званий “giving season”, період між Днем подяки і Різдвом. Цей час традиційно асоціюється в США з пожертвами, благодійністю та різними формами допомоги іншим.
У 15-секундний відеоролик закладений сенс — показати українців і розбиті вікна, що символізують розбиті через війну життя. Також використовується текст, що закликає надавати благодійні донати, посилювати Україну та втілювати зміни: “Donate. Empower. Be the Change” (“Пожертвуй. Надай силу. Стань зміною”).
Ролик транслюють 4 рази на годину впродовж тижня, з 16 до 23 грудня 2023 року.
Розміщення відеоролику на всесвітньо відомому білборді надано зі спеціальною знижкою, щоб Nova Ukraine могла збирати більше пожертв і продовжувати допомагати Україні.
Українська діаспора в США продовжує допомагати Україні та підтримувати українців у боротьбі за своє майбутнє. Ми інформуємо американську громадськість і збираємо кошти для гуманітарних проектів, що є найбільш необхідними. Показ реклами на Таймс-сквер під час святкового сезону є потужним засобом досягнення цих цілей. Ми вдячні Master of Code Global за їхню високоякісну технічну роботу над рекламним відео, а також компанії Strictly Media, яка запропонувала нам велику знижку для реклами.
Ігор Марков
один із директорів і член правління Nova Ukraine
З кожним новим днем повномасштабної війни волонтерам стає дедалі складніше, оскільки знижуються надходження і пожертви на підтримку України. Але ми можемо впливати на цей тренд і змінювати динаміку донатів, якщо креативно підходити до вирішення проблеми. Тому ми залюбки допомогли одному з найпотужніших благодійників США Nova Ukraine. Це прояв нашої корпоративної соціальної відповідальності, реальний внесок у боротьбу за мир та допомогу тим, хто найбільше потребує підтримки.