Що буде, якщо поєднати стартапи та шоубізнес? На YouTube запустили гумористичне шоу про бізнес
19 Гру 2023, 14:35

Що буде, якщо поєднати стартапи та шоубізнес? На YouTube запустили гумористичне шоу про бізнес

За статистикою 99,9% людей гуляли в компаніях, де в кінці вечора домовлялися про спільні поїздки куди-небудь, хрещення дітей та ЗАПУСК СПІЛЬНОГО БІЗНЕСУ. Ну добре, насправді ніхто не знає точних даних скільки людей опинялися в таких ситуаціях, але точно багато. Добре це чи погано, але ці ідеї пізніше ніхто й ніколи не реалізовував. Агенція креативного маркетингу «Айділерс» вважає, що дарма. Тож створили гумористичне шоу для UNIT.City.

У кожному випуску до ведучих приходить новий зірковий гість, де вони придумують рішення простих життєвих проблем, та, перетворивши це в MVP (англ. minimum viable product), намагаються залучити реальні інвестиції. Ведучий Ілля Кабачинський озвучує проблему, співведучі-коміки Антон Тимошенко та Роман Міщеряков «підкидують» жарти (а інколи й ідеї для стартапу) та разом з гостем вигадують інноваційний «велосипед».

Першим запрошеним учасником став шеф-кухар та блогер Євген Клопотенко, а в другому випуску взяв участь співзасновник Superludi та підприємець Влад Ноздрачов. Третій випуск з не менш відомим гостем виходить вже в цей четвер.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Яким був запит?

Через повномасштабне вторгнення постраждала велика кількість сфер, що стосується стабілізації та розвитку економіки, багато хто з підприємців втратив роботу. Задля того, щоб відновити бізнес та спонукати створювати щось своє, інноваційний парк UNIT.City вирішує запустити шоу на YouTube. І починає шукати команду, яка створить та реалізує ідею.

Як відбувалась розробка шоу?

Ідея. Креативна команда генерувала декілька ідей для шоу — фінально було презентовано 3 формати, з яких замовник обрав «Карасі Бізнесу». Креативники шукали інсайти, на основі яких можна побудувати шоу. І один з них був про традиційні розмови по п’ятницях, коли з друзями придумується геніальний бізнес, але на ранок компанія забуває і нічого не реалізує. Ось і ідея для формату.

Ведучі та гості. Було вирішено об’єднати три сфери: підприємницько-стартаперську, щоб у шоу була присутня людина обізнана в процесах бізнесу, та шоубізнесову, щоб додати елемент ентертейменту.

Назва шоу. Всі знають вираз «акули бізнесу» про підприємців, що давно на ринку. Нова версія «Карасі Бізнесу» — це про тих, хто поки має лише ідею, але з потенціалом до масштабування.

Унікальність «Карасі Бізнесу» в тому, що в ньому вперше поєднали бізнес та гумор. Це перше гумористичне шоу про бізнес, яке буде цікавим не тільки тим, хто в стартаперській тусовці, а й пересічному глядачу. Кожен може почерпнути щось корисне для себе, усвідомити, що підприємництво — це не так страшно, як здається, що змотивує на розвиток. До того, ж на відміну від інших шоу, наше — вигадане з нуля і натхненне власним досвідом. Тож формат шоу не запозичено десь з Заходу.
Олег Свищ
креативний директор «Айділерс» та продюсер шоу «Карасі Бізнесу»

За тиждень перший випуск «Карасів Бізнесу» зібрав більше 130 тисяч переглядів.

Розкажіть друзям про новину