За статистикою 99,9% людей гуляли в компаніях, де в кінці вечора домовлялися про спільні поїздки куди-небудь, хрещення дітей та ЗАПУСК СПІЛЬНОГО БІЗНЕСУ. Ну добре, насправді ніхто не знає точних даних скільки людей опинялися в таких ситуаціях, але точно багато. Добре це чи погано, але ці ідеї пізніше ніхто й ніколи не реалізовував. Агенція креативного маркетингу «Айділерс» вважає, що дарма. Тож створили гумористичне шоу для UNIT.City.
У кожному випуску до ведучих приходить новий зірковий гість, де вони придумують рішення простих життєвих проблем, та, перетворивши це в MVP (англ. minimum viable product), намагаються залучити реальні інвестиції. Ведучий Ілля Кабачинський озвучує проблему, співведучі-коміки Антон Тимошенко та Роман Міщеряков «підкидують» жарти (а інколи й ідеї для стартапу) та разом з гостем вигадують інноваційний «велосипед».
Першим запрошеним учасником став шеф-кухар та блогер Євген Клопотенко, а в другому випуску взяв участь співзасновник Superludi та підприємець Влад Ноздрачов. Третій випуск з не менш відомим гостем виходить вже в цей четвер.
Яким був запит?
Через повномасштабне вторгнення постраждала велика кількість сфер, що стосується стабілізації та розвитку економіки, багато хто з підприємців втратив роботу. Задля того, щоб відновити бізнес та спонукати створювати щось своє, інноваційний парк UNIT.City вирішує запустити шоу на YouTube. І починає шукати команду, яка створить та реалізує ідею.
Як відбувалась розробка шоу?
Ідея. Креативна команда генерувала декілька ідей для шоу — фінально було презентовано 3 формати, з яких замовник обрав «Карасі Бізнесу». Креативники шукали інсайти, на основі яких можна побудувати шоу. І один з них був про традиційні розмови по п’ятницях, коли з друзями придумується геніальний бізнес, але на ранок компанія забуває і нічого не реалізує. Ось і ідея для формату.
Ведучі та гості. Було вирішено об’єднати три сфери: підприємницько-стартаперську, щоб у шоу була присутня людина обізнана в процесах бізнесу, та шоубізнесову, щоб додати елемент ентертейменту.
Назва шоу. Всі знають вираз «акули бізнесу» про підприємців, що давно на ринку. Нова версія «Карасі Бізнесу» — це про тих, хто поки має лише ідею, але з потенціалом до масштабування.
За тиждень перший випуск «Карасів Бізнесу» зібрав більше 130 тисяч переглядів.