23 грудня у Червоній залі Центрального залізничного вокзалу Києва розпочне роботу виставка «Зірка сходить». Експозиція знайомить з історією Різдва: від дідухів та святкових страв різних країн до легендарного «Щедрика» та різдвяних пісень The Beatles. Відвідувачі побачать унікальну скульптуру Святого Миколая з XVIII століття і триметрову роботу «Поклоніння королів», створену 1896 року для німецького імператора Вільгельма II, завдяки VR-окулярам візьмуть участь у традиційній різдвяній забаві «хургало», погойдаються на гойдалках під сніговою порошею, а головне — згадають, як багато у складні часи важить маленька радість.
Експозиція складатиметься з трьох смислових блоків. У першому розділі «Дух Різдва» гостей чекають історії та символи найтеплішого зимового свята. Тут і про створення найвідоміших різдвяних розповідей, і мелодії, які всі наспівують у передчутті свята, й інсталяція про протистояння дідуха та ялинки, і старовинні ялинкові прикраси, і величезний інтерактивний стіл, який переносить на різдвяну вечерю до різних країн.
В «Образах Різдва» — справжні музейні скарби: одразу п’ять історичних вертепів, колекція свічників-трійць, тарілок знаменитої Львівської кераміко-скульптурної фабрики, костюми з фільму «Памфір» та перформансу Андрія Хіра «Бетлегем», кімната-інсталяція з авторськими масками Івана Михайлова та колядою. Завдяки віар-окулярам відвідувачі зможуть стати учасниками традиційної української зимової забави XIX століття «хургало», проїхатися на санчатах та поколядувати. Особливий експонат розділу — триметрова робота «Поклоніння королів» (1896 р.) художника Фрідріха Гезельшапа, яка першочергово призначалася для німецького імператора Вільгельма II та його родини.
У блоці «Нова радість» можна погойдатися на семиметрових гойдалках, побачити, як сходить різдвяна зірка, та витягнути собі передбачення на наступний рік. Тут твориться відчуття дива, яке обов’язково має трапитися.
Виставка «Зірка сходить» створена комунікаційною агенцією Gres Todorchuk разом з «Укрзалізницею» за підтримки Visa у партнерстві з мережею мультимаркетів «Аврора», Uber та офіційним імпортером BMW — АВТ Баварія. Експозиція створена у співпраці з Національним центром народної культури «Музей Івана Гончара», Музеєм театрального, музичного та кіномистецтва України, Музеєм народного мистецтва Гуцульщини та Покуття, Державним музеєм іграшки, Національним музеєм народної архітектури та побуту України, Національним музеєм Революції Гідності, Національним музеєм українського народного декоративного мистецтва, а також за участі родини Понамарчуків, Благодійного фонду імені Богдана Сороки та завдяки приватним колекціонерам Івану Антоновичу, Тетяні Романишин-Семаник, Тетяні Федосенко та іншим.
Вартість квитка — 150 гривень. 50% від продажу кожного квитка будуть спрямовані через офіційну фандрейзингову платформу UNITED24 на будівництво укриттів в українських школах. При оплаті карткою Visa сума благодійного внеску з кожного квитка буде збільшена на 50%.