Гумористичний ролик IKEA показав cкладнощі планування різдвяних заходів
18 Гру 2023, 12:45

Гумористичний ролик IKEA показав cкладнощі планування різдвяних заходів

IKEA представила свою нову різдвяну кампанію, яка показала, як важко впоратися з довгим списком зобов’язань, які мають іспанці під час різдвяних свят.

Реклама показала сім’ю, яка звернулася за допомогою до міжнародного організатора заходів, щоб скласти детальний графік і план, щоб не пропустити жодної різдвяної події.

Щоб підтримати цю ідею, ІКЕА провела дослідження «What if less Christmas was more Christmas?», де заглибилася в почуття та емоції, які відчувають іспанці в цей період, проаналізувавши стрес, пов’язаний з плануванням та організацією різдвяних заходів. Відповідаючи на це запитання, 48% респондентів опитування сказали, що вони відчували це на собі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«ІКЕА повертається з різдвяною кампанією, яка, сподіваємося, змусить посміхнутися тих, кому доводиться планувати всі різдвяні святкування. Ми усвідомлюємо, що є люди, які відчуватимуть самотність у цей період, але ми хотіли, щоб наша кампанія відображала 50% іспанців, які, згідно з даними нашого дослідження, часом відчувають стрес від планування та організації різдвяних заходів. Ми хотіли запросити їх відсвяткувати Різдво вдома простіше, але завжди з ноткою гумору ІКЕА», — пояснює Габріель Ладарія, директор з маркетингу ІКЕА Spain.

Розробкою кампанії займалось агенство McCann Spain.

Розкажіть друзям про новину