За даними McDonald’s, багато людей, які живуть у Норвегії, вважають за краще їсти свої бургери та картоплю фрі або в ресторані, або в машині.
Але в холодні зимові місяці для мешканців цієї скандинавської країни є й інший варіант. McDonald’s хоче підкреслити, що це нормально — залишатися в комфорті власного будинку.
Щоб трохи підштовхнути до цього, фаст-фуд мережа прикрасила свої пакети на винос особливим мотивом.
Коричневі паперові пакети прикрашені у мінімалістичному стилі зображеннями вікон та дверей, що символізують зручність перебування вдома. Звісно ж, не обійшлося і без величезної золотої арки.
Креативники кампанії зазначили: «Ремесло повинно було доповнювати ідею, але не затьмарювати її. Ми прагнули зберегти правильну рівновагу, щоб пакет McDelivery можна було впізнати як будівлю, зберігаючи при цьому її культовий зовнішній вигляд».
Кампанія, створена у співпраці з агенцією Nord DDB Oslo, буде транслюватися в Норвегії протягом зими в соціальних мережах та на зовнішніх носіях.