Конфеті у новорічних кольорах використали для айдентики збору «Операція «Єдність-2»
15 Гру 2023, 15:44

Конфеті у новорічних кольорах використали для айдентики збору «Операція «Єдність-2»

UNITED24 разом із monobank запустили кампанію для збору 220 мільйонів гривень на закупівлю 5000 FPV-дронів, обладнаних тепловізійними та звичайними камерами, а також потужними батареями. Українська агенція Bickerstaff.734 розробила оновлену різдвяну айдентику збору.

Раніше, в серпні цього року, Bickerstaff.224 створили для попередньої операції «Операція «Єдність» (номер один) дизайн систему “Коли ти плюс, у них мінус”. Головним елементом став плюс — символ, що наочно демонструє — не важливо який внесок ти зробив, ти у системі, ти плюс.

Цього разу в айдентику додати святковий настрій з елементами салюту: частина плюса та коло, що нагадують святкові конфеті, виконані в новорічних кольорах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Свято під час війни — це збір на новорічний салют, що наблизить нас до перемоги
Саша Спасова
артдиректорка Bickerstaff.224

Головна ідея — кожен плюс, кожен внесок, кожна гривня має значення. Дрони, обладнані тепловізійними та звичайними камерами, а також потужними батареями будуть призначені для виконання завдань у гарячих точках на фронті, надаючи військовим змогу отримати необхідну інформацію та ефективно діяти.

Розкажіть друзям про новину