Казкові дракони стали героями дитячої книжки про інтернет-безпеку
15 Гру 2023, 14:20

Казкові дракони стали героями дитячої книжки про інтернет-безпеку

«Дракосики» — саме таку назву має дитяча книжка, створена у співдії магазину товарів для дітей E.PIC в Епіцентрі та найбільшого українського видавництва дитячої літератури «Ранок». Історію про дракосиків написала для проєкту письменниця Юлія Вротна, а проілюструвала — художниця Марія Іванова.

Головна місія книжки — навчити молодших школярів основам інтернет-безпеки. Також «Дракосики» допоможуть наповнити фонди дитячих бібліотек: 10 гривень від кожного проданого примірника «Дракосиків» компанії спрямують на закупівлю книжок для Центральної дитячої бібліотеки ЦБС Новобаварського району м. Харкова.

Дракосики обрані головними героями казкової оповіді не випадково.

По-перше, Дракон — символ прийдешнього року, тож напевне принесе удачу нашій благодійній ініціативі. По-друге, E.PIC вже залучав дракосиків до допомоги дітям: протягом весни 2023 покупці мережі купували м’які-іграшки, стікери та іншу продукцію із зображенням дракосиків, і цим самим долучалися до облаштування дитячої кімнати ком’юніті-центру «Опліч ХАБ» у Запоріжжі. А ще — ці персонажі полюбилися покупцям і всім нам, адже стали героями із місією. Щасливі, що лідируюче харківське видавництво «Ранок» стало нашим партнером в цьому чудовому і соціально важливому проєкті.
Ірина Шинкаренко
директорка з маркетингу мережі ТЦ «Епіцентр»

«Якщо (чи, точніше, коли) з’явиться другий наклад «Дракосиків», ми плануємо допомогти книжками ще одній бібліотеці південного регіону, адже саме там є величезна потреба в поповненні бібліотечних фондів україномовними  дитячими книгами», — зазначила Олена Носоненко, паблішерка видавництва «Ранок».

Авторка Юлія Вротна зазначила, що книжка не лише яскрава і привертає увагу малечі, але й корисна для дітей в освітньо-виховному аспекті. На прикладі дракосиків Кіри, Леї, Вінні та Річі історія зачіпає тему безпеки дітей в інтернеті, критичного мислення та протидії фейкам (дезінформації). Також казка навчає приймати нестандартні рішення, проявляти винахідливість, боротися зі своїми страхами та по-справжньому дружити.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також у книжці є інтерактивна частина: QR-коди, які ведуть на цікаві YouTube-ролики, гра-ходилка, головоломка та кросворд-драковорд.

«Дракосики» можна придбати у інтернет-магазині видавництва «Ранок», а також у мережі магазинів товарів для дітей E.PIC (в т. ч. онлайн).

Розкажіть друзям про новину