Сплячі працівники KFC стали героями його нової кампанії
14 Гру 2023, 17:47

Сплячі працівники KFC стали героями його нової кампанії

У той час як ранні птахи починають свої робочі дні на світанку, працівники нічної зміни KFC саме вкладаються спати. Саме це зайняло центральне місце в останній креативній роботі мережі KFC.

Намагаючись привабити любителів смажених курчат, KFC запустила нову кампанію, яка демонструє своїх працьовитих співробітників, які роблять те, що усім знайоме — ловлять заслужений сон після довгого робочого дня.

Єдина відмінність — нова друкована реклама та білборди зображують героїв, яких часто не помічають, — працівників нічної зміни. На майстерно знятих зображеннях працівники KFC, одягнені у свою культову уніформу, дрімають на затишному дивані, обідньому столі та ліжку, що потопають у м’якому сяйві денного світла.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ініціатива була розроблена у співпраці двох агентств: Havas Costa Rica та Republica Havas.

Хосафат Паділья, креативний директорка Havas Costa Rica: «KFC Costa Rica знову робить ставку на креативність, і цього разу графічною кампанією ми відображаємо зусилля, які наші співробітники докладають щодня, щоб ціла нація могла облизувати пальчики від їхнього неймовірного курячого смаку. Завдяки об’єднанню Republica Havas та Havas Costa Rica, ця співпраця сприяє пошуку бренду, який демонструє креативну та ефективну комунікацію».

Більшість закладів KFC у США, як правило, зачиняються о 22:00 або 23:00, згідно з інформацією на сайті компанії.

«Це класична друкована та зовнішня кампанія, в якій зображення говорить саме за себе. Завдяки реалістичним і красивим фотографіям, а також погляду на день, перенесеному в ніч, ми можемо розповісти і висловити саме те, що ми хочемо донести до людей. З іншого боку, ми завжди вдячні брендам, для яких креативність не є чимось більшим, а радше всім, з точки зору способу передачі чіткого повідомлення, а також красивого вигляду та розваги…»

Розкажіть друзям про новину