Академія пілотів дронів отримала нову айдентику
14 Гру 2023, 17:02

Академія пілотів дронів отримала нову айдентику

Академія Dronarium стала одним з перших в Україні навчальних центрів для підготовки пілотів дронів, як цивільних, так і військових. Випустивши більше ніж 5700 спеціалістів, її команда зрозуміла необхідність заявити про себе за допомогою унікальної айдентики. З її розробкою допомогли добрі друзі Академії Dronarium з Saatchi & Saatchi Ukraine, з якими вже вдавалося втілювати гучні проєкти, серед яких і Motherland Pride. 

Пошуки візуального рішення привели команду агенції до широковідомого українського символу, який, якщо вивчити давні звичаї військової справи, набуває нових сенсів. Ним стала вишивка, що є не лише мистецтвом, а й оберегом. Метафорично оберегом для воїна є і дрон. А кожен пілот дрона має власний особливий стиль пілотування та позивний — callsign.

Креативна команда вирішила поєднати в айдентиці унікальність кожного пілота разом із різними елементами вишивки, розробивши особливий шрифт та принцип, за яким літери позивного окремого пілота утворюють унікальні знаки, що своїми обрисами нагадують дрон. Усе в стилі осучасненої “цифрової” української вишивки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Повністю автоматизована дизайн-система дозволяє перетворити будь-який позивний в унікальний знак-оберіг. А згодом, вона вийде в публічний доступ, щоб кожен міг створити свій діджитальний знак-оберіг за донат на Армію Дронів.

«Академії Dronarium ми створили власну дизайн-систему, яка дає можливість відзначити кожного інструктора, кожну людину, що мала справи із академією, кожного випускника, як колишнього (яких вже понад 5700), так і майбутнього». — прокоментував Дмитро Молошніков, дизайнер проєкту.

«Одягнувши військову форму з початку збройної агресії, Дронаріуму логічно було б змінити й логотип. Дякуюємо друзям з Saatchi & Saatchi Ukraine за нову айдентику нашої війскової академії БПЛА. Це влучно, круто і лаконічно» — зазначив СЕО Dronarium Руслан Беляєв.

«Для кожного із наших інструкторів і студентів, які пройшли навчання нова айдентика — це особливий знак, щоб і надалі відчувати себе частиною єдиної великої команди Dronarium» — додав Виконавчий директор Dronarium Павло Цибенко 

«Коли побачили ідею, моєю першою асоціацією було щось на кшталт, втаємниченого знаку тамплієрів, за допомогою якого свої впізнають своїх. Але в нас вийшло, як на мою думку, цікавіше». — підкреслив Дмитро Следюк, голова навчальної частини Dronarium.

Розкажіть друзям про новину