Щодня у Швеції замовляють 30 000 біг-маків, а щохвилини у світі продається близько 1900 біг-маків. Біг-Мак, безперечно, є одним з найпопулярніших і найпоширеніших замовлень у McDonald’s по всьому світу. Єдине, чого не вистачає цій знаменитості — власного автографа.
Оскільки Біг-Мак не може написати його самостійно, McDonald’s Sweden запросив шанувальників бургера створити його разом. 256 000 людей залишили свої пропозиції в застосунку McDonald’s в обмін на безкоштовний Біг Мак. Ці пропозиції були оброблені в один унікальний автограф.
«Наш культовий Біг-Мак не потребує особливого представлення. Думаю, він такий же відомий, як і сам McDonald’s. Приємно, що так багато фанатів зібралися разом, щоб створити автограф для свого улюбленого бургера. Він вийшов чудовим, і я думаю, що його дуже оцінять поціновувачі Біг-Мака у Швеції та в усьому світі», — каже Сюзанна Вальберг, бренд-менеджер McDonald’s Sweden.
Створенню автографа сприяла технологія під назвою Dynamic Time Warp, яка за допомогою штучного інтелекту проаналізувала усі надіслані підписи, а потім створила один на основі всіх надісланих. Оскільки Біг-Мак не вміє писати, фактичний підпис зробив промисловий робот, спеціально адаптований за допомогою 3D-друкованої руки саме для цієї мети.
Кампанія розроблена агентством NORD DDB і поширюється через ТБ, зовнішню рекламу, аудіо, соціальні мережі та співпрацю з інфлюенсерами.
«Зазвичай саме фанати просять у зірки автограф. Оскільки ця зірка — бургер, ми повинні зробити навпаки. Те, що Біг-Мак нарешті має власний автограф, і що він заснований на власному почерку фанатів, здається само собою зрозумілим», — каже Петтер Дікселіус, креативний директор NORD DDB.
100 найвідданіших фанатів, які зробили свій внесок у створення автографа, будуть нагороджені ексклюзивними портретами Біг-Мака, підписаними промисловим роботом, за допомогою даних із застосунку McDonald’s. Перше фото Біг-Мака з автографом буде передано до найбільшої у світі приватної колекції автографів.