Деякі люди мають надто багато вільного часу. Ті, хто має схильність до математики, заповнюють соціальні мережі думками про теорему про курячі нагетси з McDonald’s, роздумуючи, чому курячі нагетси бувають по чотири, по шість, по дев’ять та по двадцять штук.
@_arsalanbaig #math #mathematics #mathtiktok #mcnuggets #chickenmcnuggets #theorem #science #stem #sigmalearningcenter #learnontiktok #devcrew ♬ Positive, ukulele, background – Kirill Kharchenko
TBWA\Switzerland вхопилася за цей феномен — весь той інтерес в Інтернеті, який включає в себе розмови про те, кому дістанеться останній макнагетс. Що, якщо компанія складається з 7, 11 або 16 осіб? Вони не можуть поділитися порівну. Агентство та McDonald’s Switzerland припинили (або розпалили) обидва види цікавості, випустивши єдину упаковку макнагетсів, також відому як «Чікен МакНагетс кохання».
Ідея полягає в тому, що кожен може замовити саме стільки нагетсів, скільки йому потрібно, щоб поділити їх порівну.