McDonald’s співпрацює з Google для розгортання генеративного ШІ, починаючи з 2024 року, коли тисячі ресторанів отримають оновлення апаратного та програмного забезпечення.
Разом з оновленням інших систем, включаючи каси обслуговування і мобільний застосунок компанії, McDonald’s зможе використовувати генеративний ШІ на величезних обсягах даних для оптимізації операцій. Принаймні одним з результатів буде, за словами компанії, «гаряча, свіжа їжа» для клієнтів.
Великі замовлення картоплі фрі, що доставляються гарячими завдяки великим мовним моделям? Не зовсім зрозуміло, що це означає, але можна здогадатись, що у найближчі роки варто очікувати більше автоматизації, керованої штучним інтелектом.
McDonald’s не уточнює, як саме буде використовуватися штучний інтелект, але каже, що він включатиме оновлення апаратного та програмного забезпечення, яке працюватиме безпосередньо в ресторанах, а також послуги, що надаватимуться через хмарні сервіси Google Cloud. Оновлена система допоможе менеджерам «швидко виявляти і впроваджувати рішення для зменшення збоїв у роботі».
У заяві McDonald’s також не йдеться про те, що ШІ замінить людей, згадується лише те, що система повинна «зменшити складність» для працівників і що вона «забезпечить новий захоплюючий досвід для персоналу і клієнтів». Мережа ресторанів фаст-фуду Wendy’s, ще один клієнт Google Cloud AI, дотримувалась схожої позиції, коли на початку цього року запровадила тестування замовлень за допомогою штучного інтелекту.
Просування генеративного ШІ також збігається з розгортанням нової замовленої операційної системи для уніфікації досвіду в мобільному застосунку McDonald’s і касах обслуговування. У McDonald’s кажуть, що загальні зміни призведуть до «більш обґрунтованих тестів і автоматизованих рішень для покращення роботи ресторанів».