Всесвітній фонд природи випустив ролик, щоб підкреслити нагальність проблеми зміни клімату. Він являє собою стоп-моушн короткометражку, у якій планета охоплена полум’ям.
Ролик був випущений під час 28-ї Конференції Організації Об’єднаних Націй з питань зміни клімату.
Анімація занурює глядачів у поглинутий смогом світ, де дівчинка символізує людство, що стикається з жахливими наслідками безперервного використання викопного палива.
Це вже третя реклама від креативної агенції Nomint, яка слідує за минулорічною «Flammable Planet», що отримала широке визнання.
Команда зняла ролик повністю на камеру і застосувала унікальний виробничий процес, об’єднавши стоп-моушн анімацію зі справжнім димом і використавши техніку повнокольорового 3D-друку для створення понад 700 скульптур головної героїні.
Саундтреком до фільму є хіт Біллі Айліш «When the Party’s Over» у виконанні гурту The Social Singing Choir з Маргейта.