Стоп-моушн ролик зобразив світ, охоплений димом
07 Гру 2023, 14:07

Стоп-моушн ролик зобразив світ, охоплений димом

Всесвітній фонд природи випустив ролик, щоб підкреслити нагальність проблеми зміни клімату. Він являє собою стоп-моушн короткометражку, у якій планета охоплена полум’ям.

Ролик був випущений під час 28-ї Конференції Організації Об’єднаних Націй з питань зміни клімату.

Анімація занурює глядачів у поглинутий смогом світ, де дівчинка символізує людство, що стикається з жахливими наслідками безперервного використання викопного палива.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це вже третя реклама від креативної агенції Nomint, яка слідує за минулорічною «Flammable Planet», що отримала широке визнання.

Команда зняла ролик повністю на камеру і застосувала унікальний виробничий процес, об’єднавши стоп-моушн анімацію зі справжнім димом і використавши техніку повнокольорового 3D-друку для створення понад 700 скульптур головної героїні.

Саундтреком до фільму є хіт Біллі Айліш «When the Party’s Over» у виконанні гурту The Social Singing Choir з Маргейта.

Розкажіть друзям про новину