Від моди та лайфстайлу до найгірших звичок: Instagram назвав тренди 2024 року
05 Гру 2023, 12:54

Від моди та лайфстайлу до найгірших звичок: Instagram назвав тренди 2024 року

У той час, як світ наближається до 2024 року, Instagram у партнерстві з компанією WGSN, що займається прогнозуванням трендів, глибоко занурився в пульс культури покоління Z, розкриваючи інсайти, які формуватимуть тренди в наступному році.

Опитування, що охопило континенти від США до Південної Кореї, зазирнуло у свідомість найбільш підкованого у диджитал технологіях покоління, пропонуючи поглянути на майбутні тенденції у сфері моди, соціальних мереж, способу життя тощо.

2023 рік запам’ятався соціальним мережам надовго. Вірусні моменти і тренди в Instagram та за його межами визначали світову культуру і впливали на наступні кроки покоління Z.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Мода та краса

Покоління Z зосереджується на цілях сталої моди у 2024 році. Вони, швидше за все, купуватимуть менше нового одягу, повторюватимуть вбрання та робитимуть покупки локально. Топ-5 модних практик сталого розвитку, які ми побачимо від представників покоління Z у наступному році, включають наступне:

  • Купувати менше нового одягу
  • Повторювати вбрання
  • Покупки на місці
  • Ощадливість та/або онлайн-покупки секонд-хенду або IRL-шопінг

Топ-5 світових модних трендів 2024 року:

  • Скромний одяг
  • Ощадливість, вінтаж, реліквії
  • Повторювати вбрання, щоб бути більш екологічними
  • Носіння одягу несподіваними способами
  • Рукоділля

З точки зору моди, 2024 рік віщує нову хвилю екологічності та особистого самовираження. Стильовий світогляд покоління Z вказує на те, що вони віддають перевагу ощадливим і вінтажним знахідкам, схиляючись до еко-шопінгу: близько 65% респондентів віддають перевагу покупці вживаного одягу, а не нового. Більше того, значні 70% представників покоління Z планують використовувати повторювані вбрання, долаючи стигму носіння одного й того ж одягу більше одного разу і підкреслюючи підхід до моди, що ґрунтується на принципах сталого розвитку.

Модний тренд рукоділля також набирає обертів: близько 60% молодих людей прагнуть носити одяг в унікальний і несподіваний спосіб. Очікується, що вибір гардеробу відображатиме поєднання скромного вбрання та креативної моди «зроби сам», поєднуючи екологічну свідомість з особистим стилем.

Соціальні мережі

У 2024 році представники покоління Z надаватимуть пріоритет значущим зв’язкам: вони планують використовувати соціальні мережі, щоб не відставати від своїх друзів і сім’ї. Майже 50% користувачів покоління Z планують використовувати соціальні мережі, щоб бути в курсі сучасних тенденцій у різних сферах, таких як мода і технології.

Коли респондентів запитали, як вони використовують свій Instagram, щоб стати ближче до когось, вони відповіли, що найчастіше лайкають чиїсь історії, надсилають рілси або меми в особисті повідомлення, а також ставлять лайк під публікацією в їхній стрічці.

Побачення та дружба

Представники покоління Z самотні, як ніколи: 63% респондентів зазначили свій статус стосунків саме таким. Можливо, вони не намагатимуться змінити це найближчим часом, оскільки їхнім головним пріоритетом у стосунках на 2024 рік є зміцнення моїх поточних стосунків.

Після знайомства з кимось новим 28% представників покоління Z роблять перший крок, обмінюючись акаунтами в Instagram, а не номерами телефонів.

«Жувати з відкритим ротом» було загальним лідером серед найбільших відраз у всіх країнах, де проводилося опитування. П’ятірка найгірших звичок в усіх країнах, де проводилося опитування:

  • Жування з відкритим ротом
  • Погане почуття гумору або смак у мемах
  • Брудні нігті
  • Говорить дитячим голосом
  • Стежать за своїми колишніми

Найпопулярніші способи флірту представників покоління Z в Instagram включають вподобання сторіс, додавання когось до свого сторіс або фотозбірки, а також додавання когось до списку близьких друзів.

На запитання про те, що вони найбільше цінують у своїх друзях, респонденти з усіх регіонів відповіли: «Я можу розповісти їм усе», а потім «вони розуміють мене краще, ніж будь-хто інший».

Лайфстайл

2024 рік має стати для покоління Z періодом саморозвитку з такими пріоритетами, як збереження здоров’я, вивчення кар’єрних шляхів та подорожі. Приблизно 80% респондентів вважають пріоритетом збереження здоров’я через регулярні тренування та збалансоване харчування. 75% представників покоління Z висловлюють бажання досліджувати різні кар’єрні шляхи, а 70% планують більше подорожувати.

Підприємливі за своєю природою, значна частина цього покоління розглядає самозайнятість як життєздатний шлях до успіху.

Їжа

Представники покоління Z зацікавлені в тому, щоб спробувати трендові продукти та інгредієнти. 45% заявили, що зацікавлені в споживанні веганських продуктів, а 42% — що зацікавлені спробувати м’ясо рослинного походження.

Знаменитості

Представники покоління Z знають, що означає бути членами армії фанатів, 75% з яких належать до фан-спільнот. Найпопулярніші фандоми в усьому світі пов’язані з:

  • Телешоу / аніме
  • Музикантами
  • Відеоіграми

Більшість представників покоління Z повідомили, що вони надсилали повідомлення знаменитостям в Instagram, зазначивши, що для них це найкращий спосіб висловити свою підтримку та вдячність.

Активізм

Не дивно, що активізм залишається наріжним каменем для покоління Z у 2024 році, з сильним акцентом на самоосвіту, голосування та використання соціальних мереж для поширення обізнаності про важливі питання. Така проактивна позиція щодо соціальних та екологічних питань є визначальною характеристикою цього покоління.

Розкажіть друзям про новину